ПРЕЗЕНТАЦІЯ

Перша лінія наземного метро містазапрацює вже у вересні

У цьому пересвідчився кореспондент "УК" під час поїздки-презентації проекту вздовж залізничного кільця Києва разом з віце-прем'єр-міністром - міністром інфраструктури Борисом Колесніковим. У заході також взяли участь голова КМДА Олександр Попов та генеральний директор "Укрзалізниці" Михайло Костюк.

Ледь не півтори сотні журналістів після цих слів узяли курс до електропоїзду, який вже стояв на першій платформі. На "Лівому березі" Борис Колесніков оглянув платформу та особливу увагу звернув на ліфт для інвалідів. Легке натискання і відповідь наочна - він працює. На Троєщині урядовець, оточений з усіх боків журналістами, уважно розглядав карту розподілу пасажиропотоків та пуск потягу на відрізку "Троєщина - Київ-Петрівка".

"Це перша за довгі роки спроба розплутати транспортний колапс у столиці. Проект охопить кільцем усі райони Києва, перетне всі лінії метрополітену та дасть змогу об'їхати навколо Києва приблизно за 60 хвилин. А дістатися з одного кінця міста в інший менше, ніж за годину - це дійсно прорив.

Усі станції працюватимуть як пересадочні вузли і матимуть вихід або на станції метрополітену, або поєднуватимуться з маршрутами руху міського транспорту", - підкреслив на брифінгу віце-прем'єр.

На його переконання, міська електричка у кілька разів пришвидшить дорогу з лівого берега на правий і навпаки, а також розвантажить основні лінії метрополітену на 40%. А маршрут залізничного кільця збільшить довжину метрополітену вдвічі. Інтервал руху становитиме 10-15 хвилин. В цілому ж маршрутом у години "пік" курсуватиме 12 пар поїздів, надалі їх кількість зростатиме.

Довжина повного кільця становитиме 50,8 км. На першому етапі впровадження наземного метро - до вересня 2011 року -працюватимуть 12 станцій: Дарниця, Лівобережна, Троєщина, Київ-Петрівка, Сирець, Рубежівський, Борщагівка, Київ-Волинський, Караваєві Дачі, Київ-Пасажирський, Видубичі, Лівий Берег. До травня 2012 року (другий етап реалізації) -ще сім: Київська Русанівка, Відрадний, Київ-Дніпровський, Оболонь, Зеніт, Вишгородська, Либідська. Кільцева електричка зможе перевозити до 200 тис. осіб на добу. На облаштування наземної інфраструктури міської електрички Мінфін планує виділити близько 180 млн грн, зокрема на перший етап - 47 млн грн, на другий - майже 140 млн грн. Вартість квитка коливатиметься від 2 до 3 грн.