ПРИВАТИЗАЦІЯ

28 грудня відбудеться роздержавлення найбільшого телекомунікаційного оператора держави

"На сьогодні приватизацією цього підприємства зацікавилися три компанії. Вони вже мають пакет документів. Також підписали з Фондом договори про конфіденційність. Ще дві компанії подали заявки на угоду про ту ж конфіденційність. Сподіваємося, що дві-три компанії з цих п'яти захочуть бути учасниками конкурсу. Цікавляться конкурсом представники багатьох закордонних держав. Подібні запити можна надсилати до 20 грудня. Гадаю, що кількість учасників зменшиться, їх до тями приведе заставна сума, а це 1 млрд гривень, тут братимуть участь серйозні гравці", - такими словами розпочав прес-конференцію голова Фонду держмайна України Олександр Рябченко.

Стартова вартість найбільшого вітчизняного телекомунікаційного оператора відома - 10,5 млрд гривень, але є і за що поторгуватися. "І, це лише старт, вважаю, що боротьба за цей об'єкт буде значною", - констатував очільник фонду.

Окрім того, ФДМ має намір виручити від продажу держпакета (61,58%) акцій ЗАТ "Міжнародні авіалінії України" не менше 250 млн гривень.

За його словами, перша спроба продати держпакет нинішнім акціонерам компанії відбудеться, можливо, ще і цього року, проте у цьому процесі є дуже багато питань, які пов'язані із статутними документами компанії.

"Було б вигіднішим продати пакет на відкритому конкурсі, але вигідно нам, а не їм - приватним акціонерам", - сказав голова ФДМ. І висловив своє несприйняття з приводу того, що міноритарії компанії не узгоджують рішення про відкриту приватизацію. Ішлося також про майбутню приватизацію держпакетів у обленерго і генеруючих компаній і, звичайно ж, про ВАТ "ХК "Луганськтепловоз". Ця приватизаційна історія уже набила оскому. Пан Рябченко впевнений у тому, що "Луганськтепловоз" не повинен перебувати в держвласності. Він повідомив, що як тільки-но Брянський машинобудівний завод сплатить штраф у розмірі 84 млн гривень, його знову раді будуть бачити власником підприємства.

"Наша позиція не змінилася. Ми хотіли б бачити такого інвестора, як Брянський машинобудівний або "Трансмашхолдинг". Але хочемо, щоб вони, відповідно до законів України, повернули кошти, які з якихось незрозумілих причин не виплатили вчасно. Тепер повинні сплатити те, що вони пообіцяли на конкурсі, плюс ще 84 млн гривень штрафних санкцій. Тоді ми будемо з ними співпрацювати, нехай приходять на "Луганськтепловоз", - сказав він.

За словами Олександра Рябченка, у проект держбюджету наступного року Фонд держмайна пропонує закласти прогнозні показники програми приватизації на рівні 10 млрд грн.