СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ

Що робить влада для громади
 

Мабуть, неможливо знайти людину,  яка хоча б раз не скористалася послугами залізничного транспорту. Висока якість обслуговування, комфортні та безпечні умови для пасажирів — ось чого ми чекаємо від залізничників. Але трапляється всяке. І тут важливо не мовчати, якщо ваші права було порушено.

Фахівці Урядового контактного центру надають особливу увагу зверненням громадян стосовно залізничного обслуговування, що надходять на урядову телефонну «гарячу лінію». Від початку року їх зареєстровано 646. Переважно їх було надіслано до обласних державних адміністрацій та Міністерства інфраструктури. Численними були звернення з Києва та Київської області, АР Крим, Дніпропетровської, Донецької, Харківської, Одеської, Львівської та Миколаївської областей.

Аналіз звернень свідчить, що більшість із них стосувалася відновлення руху потягів або їхніх зупинок, якості перевезень залізничним транспортом, обслуговування в касах та графіку перевезень. Звертаючись на урядову телефонну «гарячу лінію», активні небайдужі громадяни вирішують питання, що мають важливе значення для всієї громади. Підтвердженням цього є такі приклади.

Житель Києва поскаржився на скасування руху нічного потяга «Київ — Кривий Ріг», який вирушав із Києва о 21:23 год. та прибував до Кривого Рога о 06:15 год. Державна адміністрація залізничного транспорту поінформувала, що у зв’язку з численними зверненнями громадян та з метою поліпшення обслуговування пасажирів графік руху цього потяга відновлено.

Заявник з м. Славутича Київської області звернувся зі скаргою на якість надання послуг на залізничному транспорті. Він придбав квиток на електропотяг підвищеного комфорту до Києва у вагоні першого класу, якого там, як з’ясувалося, не існувало. Як повідомили співробітники Укрзалізниці, за результатами проведеного оперативного розслідування, старшого чергового моторвагонного депо м. Фастова було звільнено із його посади. У заявника попросили вибачення, йому було запропоновано звернутися до відповідного підрозділу Південно-Західної залізниці для повернення різниці вартості проїзду.

Пенсіонерка, ветеран праці з Києва звернулася з проханням поліпшити якість перевезення пасажирів у приміському транспорті, зокрема збільшити кількість вагонів в електропотягах сполученням «Київ — Фастів», оскільки шість вагонів — це недостатньо для нормального перевезення пасажирів. Державна адміністрація залізничного транспорту повідомила, що відтепер усі приміські потяги сполученням «Київ — Фастів» експлуатуються у складі восьми вагонів.

Якщо вас турбують проблеми, розв’язання яких належить до компетенції органів виконавчої влади, фахівці урядової телефонної «гарячої лінії» завжди нададуть допомогу в їхньому вирішенні або необхідну довідкову та консультаційну інформацію.

Ви можете також зареєструвати своє повідомлення на веб-сайті Урядового контактного центру http://ukc.gov.ua./

За минулий тиждень на урядову телефонну «гарячу лінію»  звернулися 8166 заявників зі скаргами, заявами та пропозиціями.

0-800-507-309. Урядова телефонна «гаряча лінія» працює, крім неділі та святкових днів, за таким графіком: понеділок — п'ятниця — з 8:00 до 21:00, субота — з 8:00 до 19:00. Веб-сайт Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua.