СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ

Що робить влада для громади

«УК» продовжує ознайомлювати читачів з тематикою звернень громадян на урядову телефонну «гарячу лінію» з різних регіонів України.

За вісім місяців цього року кількість звернень з області збільшилася порівняно з минулим роком на 20% і становить 2 683. З них 1183 – надіслано на опрацювання органам виконавчої влади, а 1148 громадян отримали інформаційні консультації.

Кількість звернень з питань пенсійного забезпечення збільшилася в 2,1 раза, транспортного обслуговування і зв’язку — в 1,6 раза, благоустрою та будівництва — в 1,5, комунального господарства – в 1,4, зайнятості та безробіття — в 1,3 раза.

Поменшало запитів щодо земельних відносин (у 5 разів), отримання субсидій (у 3,3 раза), житлового забезпечення (в 1,8 раза), виплати зарплати (в 1,5 раза), соціального захисту населення (в 1,3 раза) та охорони здоров’я (в 1,3 раза).

Громадяни цікавилися порядком отримання соціальної допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, одиноким матерям та малозабезпеченим сім’ям — 105 (42,3%) запитів. Також зверталися з питань надання пільг інвалідам, багатодітним сім’ям — 44 (17,7%), отримання пільгового статусу — 34 (13,7%) і матеріальної допомоги на лікування та для розв’язання соціально-побутових проблем — 21 (8,5%), забезпечення засобами реабілітації — 14 (5,6%).

Жителька села Лоза просила допомогти її чоловіку зареєструватися в Іршавському районному центрі зайнятості як безробітному. Відмовили йому через брак довідки з сільради про вихід із членства селянського господарства. Лозянська сільрада не надала довідку через відсутність повноважень. Робоча група відвідала Лозянську сільраду і роз’яснила законодавство з порушеного питання. Лозянський сільський голова повідомив, що питання щодо видачі громадянину довідки про припинення ведення особистого селянського господарства розглянуто на зборах виконкому сільради. Зворотним зв’язком з’ясовано, що питання вирішено, чоловіка зареєстрували у Центрі зайнятості.

На початок вересня Закарпатська облдержадміністрація розглянула 586 звернень. Найчастіше відповідали міські та районні адміністрації (403, або 69%) та Головне управління облдержадміністрації (127, або 22%). У 96 випадках (16%) питання вирішені повністю, ще у 177 (30%) — надані детальні роз’яснення.

З початку року надійшло 102 звернення із Закарпаття по ЖКГ, що на 38% більше, ніж минулого року.

 Громадянка з Виноградова просила скасувати борг (1119 грн) за житлово-комунальні послуги при нарахуванні субсидії, що виник через неправильне заповнення карти реєстрації фактичних витрат газу. За інформацією Виноградівської райдержадміністрації, Управління праці та соціального захисту населення провело перерахунок розміру субсидії виходячи з вартості фактично спожитих послуг. Вирішення питання підтверджено зворотним зв’язком.

За минулий тиждень на урядову телефонну «гарячу лінію» звернулося 4881 громадянин зі скаргами, заявами та пропозиціями. Порівняно з попереднім тижнем кількість запитів збільшилася на 349.

Звернення, які потребували детальнішого розгляду, а таких зареєстровано 2148, Урядовий контактний центр надіслав на опрацювання за належністю до органів виконавчої влади, а саме: до центральних органів влади — 937, до облдержадміністрацій — 1206 та до інших організацій — 5. Окрім того, 128 заявникам працівники Центру відразу надали потрібні консультації та довідки.

Телефон урядової «гарячої лінії» 0-800-507-309.