"Американські вчені довели неефективність лекцій для студентів"

27 травня 2014

Вчені з'ясували, що традиційна форма навчання студентів у вигляді лекцій є вкрай неефективною. Так, студенти, які слухали лекції, на 55% частіше провалюють іспити в порівнянні з тими, хто проходив навчання з використанням активних методів навчання, передає ТСН з посиланням на PNAS.

Вчені з Вашингтонського університету проаналізували декілька сотень наукових робіт і змогли виявити точну закономірність між методами викладання і успішністю студентів. Враховуючи результат досліджень, вчені радять переходити на активні методи викладання, коли студенти вивчають предмет на тренінгах і вільно обговорюють між собою вивчений матеріал на практичних заняттях.

«У мене створюється враження, що майже неетично читати лекції, якщо ви знайомі з цією інформацією» прокоментував результат роботи Ерік Мазур, який викладає фізичні науки в Гарвардському університеті і протягом 27 років є одним з найактивніших противників лекцій.

Нагадаємо, що NASA випустила підручник про те, як спілкуватися з інопланетянами. 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua