"Автомобіль зламався від… пального"

19 квiтня 2013

ПРЯМА ЛІНІЯ "УК"

Наскільки захищені українські споживачі та що змінилося в цьому напрямі за останні кілька років — на ці та багато інших запитань відповів гість редакції голова Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів Сергій ОРЄХОВ.

Протягом години додзвонювачі змогли з’ясувати, чи варто купувати бодай щось в Інтернет-магазинах, які товари не підлягають обміну, куди звертатися, якщо було придбано товар неналежної якості. Ось одне із запитань.

Ярослав,
м. Київ:

— Я заправив автомобіль пальним, яке виявилося неякісним. А потім через цей бензин був змушений чистити паливну систему за власні гроші. На заправці все заперечують: мовляв, ви самі винні в проблемах з авто. Що робити?

— Перш за все необхідно зберегти розрахунковий документ, який засвідчував би купівлю пального саме на цій заправці. Якщо у машини з’явилися неполадки через заправлення неякісним пальним, тоді потрібно викликати евакуатор та транспортувати «залізного коня» на СТО. При цьому обов’язково зберегти всі чеки за надані послуги. Потім зробити експертизу, яка підтвердить, що поломка трапилася через неякісне пальне. Підприємство, яке продало вам бензин неналежної якості, має повернути витрачені кошти. Можливо, це питання потрібно буде вирішувати у судовому порядку. (Повністю пряму лінію буде опубліковано в одному з наступних номерів «УК»). 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua