"Брак коштів заважає ощадливості"

Тетяна КИРИЛЕНКО
18 червня 2013

Тетяна КИРИЛЕНКО
для «Урядового кур’єра»

КОНТРОЛЬ. Про те, що на будівництво метрополітену в державному і місцевих бюджетах бракує коштів, знають усі. Нові станції підземки потенційні пасажири очікують роками. А тим часом з’ясувалося, що навіть ті крихти, які виділяють зі скарбниці, використовуються не по-господарськи.

Під час ревізії будівельних робіт, проведених Київським метрополітеном, Держфінінспекція виявила збитків на 8,7 мільйона гривень. Саме таку суму фінансових порушень зафіксовано у звіті контролерів. Вони, зокрема, стверджують, що дирекція будівництва метрополітену (структурний підрозділ столичної підземки, який виконував функції замовника будівництва,) завищила на 5,8 мільйона гривень розмір відрахувань на утримання служби замовника.

Перевіривши договори, контролери виявили, що після коригування проекту спорудження дільниць Куренівсько-Червоноармійської лінії столичного метро міський бюджет зазнав мільйонних збитків. Крім того, через оплату завищених підрядними організаціями обсягів та вартості виконаних будівельно-монтажних робіт КП «Київський метрополітен» зазнав збитків ще на 1,5 мільйона гривень.

Причому «коригували» не лише чинні договори. Скажімо, укладання  згаданою дирекцією додаткової угоди від 27.12.2010, якою змінили умови (вартість) договору від 11.08.2008 з ДП «Проектний інститут Укрметротунельпроект» на виконання робіт із проектування дільниці Куренівсько-Червоноармійської лінії метрополітену, а також коригування затвердженого проекту будівництва дільниці цієї лінії (всупереч умовам договору,) спричинили збільшення вартості проектних робіт на понад 1 мільйон гривень.

Чи мають рацію фінансові інспектори, невдовзі дізнаємося, адже матеріали ревізії вони передали до прокуратури Києва. 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua