"Де знайти відповіді на запитання про тарифи"

20 квiтня 2017

Для забезпечення принципів відкритості та прозорості діяльності Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, і задля спрощення отримання актуальної інформації НКРЕКП впроваджує додатковий сервіс — інформаційно-довідкову телефонну лінію 044-204-70-72 для споживачів послуг у відповідних галузях.

Сервіс структуровано за:

окремими сферами регулювання (електрична енергія, природний газ, теплова енергія, централізоване водопостачання та водовідведення);

категоріями споживачів (фізична особа, юридична особа);

категоріями питань (від укладення договору і приєднання до структури тарифів та заходів з енергоефективності).

Сервіс дасть змогу споживачам в автоматичному режимі отримати відповіді на понад 50 актуальних запитань, регулювання яких належить до компетенції згаданого органу, і в разі необхідності отримати консультацію фахівця профільного структурного підрозділу НКРЕКП.

З огляду на пілотний характер сервісу комісія збирає письмові пропозиції й коментарі щодо роботи інформаційно-довідкової телефонної лінії для вдосконалення сервісу та просить надсилати їх за адресою: petrenkos@nerc.gov.ua, повідомляє прес-служба Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг. 

Відділ новин
«Урядового кур’єра»



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua