"До восьми ще шість"

Олександр ВЕРТІЛЬ
27 грудня 2013

У центрі обслуговування громадян управління Пенсійного фонду України в Сумах презентовано нові місця прийому за принципом «єдиного вікна». Якщо раніше їх було 8, то тепер — 14.

 На переконання начальника головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області Сергія Грицая, це сприяє формуванню ефективної системи взаємодії з громадянами, дає змогу уникати черг, комфортно організувати консультації і підготовку необхідних довідок для всіх категорій населення — навіть школярів.

 За такою схемою у підвідомчих установах фонду на Сумщині громадян приймають з березня 2012 року. Наразі новітні приймальні діють в управліннях районних центрів з найбільшою чисельністю населення: Сумах, Шостці, Ромнах та Конотопі.

 Як розповів начальник управління фонду в Сумах Анатолій Занченко, обласний центр запровадив новацію рік тому. Переконавшись у її ефективності, вирішили облаштувати нові «вікна». Щодня спеціалісти приймають до 120—125 відвідувачів, а в окремі дні — 140—150. І кожен, хто звертається, залишається задоволений рівнем обслуговування.

Наприклад, сумчанка Тамара Скосаренко на пенсії вже понад 20 років. Каже, що  раніше,  аби потрапити до «свого» інспектора, треба було вистояти чергу. Тепер же все просто: підходиш до вільного «віконця» і отримуєш потрібні послуги —  консультацію, роз’яснення,  оформлення документів тощо. Ніяких черг чи незручностей.

Сергій Грицай повідомив, що до кінця першого кварталу 2014 року за принципом «єдиного вікна»  працюватимуть усі управління фонду в Сумській області. 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua