ПРОЩАВАЙ e-mail! Статистика comScore показує, що кількість повідомлень, відправлених веб-користувачами віком 12–17 років, протягом минулого року скоротилася на 25%. А відвідуваність ресурсів, що надають послуги електронної пошти, зменшилася на 6,6%.
Дослідження, проведене на замовлення британського провайдера TalkTalk, показало, що лише 51% місцевих тінейджерів ставлять електронну пошту на перше місце серед електронних засобів спілкування. Галузеві експерти вважають, якщо ця тенденція збережеться, коли молодь подорослішає, електронній пошті в звичному її розумінні «залишилось не довго житии».
Підлітки все частіше використовують альтернативні засоби обміну інформацією — миттєві повідомлення, відправлені з мобільних телефонів, скайп і листування через сайти соціальних мереж.