"Інформресурс як камінь спотикання"

Олена ОСОБОВА
3 квiтня 2013

ТЕХНОЛОГІЇ

Створення інтернет-порталу для підприємців здатне обернутися на предмет розбрату

Луганське обласне комунальне підприємство «Регіональне агентство сприяння інвестиціям» оголосило про намір найближчим часом організувати роботу інтернет-порталу для підприємців. За його допомогою  вони зможуть отримувати інформацію про замовлення підприємств усередині області. Однак питання субконтрактації курирує обласна торгово-промислова палата (ТПП) і, як з’ясувалося, з цією самою метою півтора року тому її фахівці вже створили аналогічний інтернет-ресурс. Для цього обласна ТПП стала учасником національного проекту «Національне партнерство розвитку субконтрактації» й отримала відповідний статус. За словами президента обласної ТПП Сергія Кириченка, на сьогоднішній день на сайті зареєстровано 582 українських підприємства й ведеться активне бізнес-спілкування.

— Багато інформаційних ресурсів для підприємців нагадують прості дошки оголошень. Та коли починаєш професійно вивчати питання, розумієш: навіть за умов пошуку деталей або запчастин потрібне креслення. Передача подібної інформації займає великий обсяг комп’ютерної пам’яті, вимагає складного програмного забезпечення, аби звичайний комп’ютер міг її розпізнавати й читати. Тож по-справжньому професійних порталів не так багато навіть у всьому світі, а ми вже налагодили співробітництво із провідними. Наш сайт дає можливість установлювати коопераційні зв’язки не тільки в країнах СНД (Україна, Росія, Білорусь, Вірменія, Киргизія, Казахстан, Таджикистан), а й у Латвії та Фінляндії. Чи варто створювати ще щось, винаходити велосипед? На мою думку, сьогодні триває просте дублювання діяльності торгово-промислової палати. Тільки позначиться це перш за все на кишенях платників податків, — зазначив Сергій Кириченко, коментуючи новацію КП «Регіональне агентство сприяння інвестиціям».

Адже, за його словами,  «новація» комунального підприємства  коштуватиме платникам податків майже 2 мільйони гривень на рік — саме стільки планує витрачати на цей ресурс  обласна влада. Тоді як інтернет-ресурс  торгово-промислової палати безкоштовний.

У свою чергу представники проекту «Регіонального агентства сприяння інвестиціям» наполягають, що фактично їхній портал буде єдиною базою підприємств Луганщини, пропонованих ними товарів, міститиме розділи про  їх купівлю й продаж. Велике значення ініціатори створення порталу надають розділу про замовлення підприємств. Бо, якщо інформація про продаж товарів буде відкрита для всіх, то розділ «Куплю» — тільки для зареєстрованих користувачів бізнес-порталу. Тобто інформація поширюється за аналогією зі створенням співтовариства з перевіреними партнерськими зв’язками й взаємозв’язками в соціальних мережах.

Але й у цьому питанні є певна різниця думок. Адже представники торгово-промислової палати вважають, що не можна територіально обмежувати підприємства — необхідно також розвивати міжрегіональні та міжнародні зв’язки. 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua