"Коли ж поменшає жертв на автошляхах?"

18 жовтня 2019

Відділ новин «Урядового кур’єра» БЕЗПЕКА. «Через недоліки об’єктів дорожньої інфраструктури маємо значні людські та матеріальні втрати від ДТП. Аудит безпеки автомобільних доріг буде обов’язковим на міжнародних і національних автомобільних дорогах. Його здійснюватимуть на всіх стадіях: від проєктування до введення в експлуатацію дороги. Це дасть змогу проєктувати й будувати безпечні шляхи та зменшити кількість соціальних і матеріальних втрат від ДТП. Ми прагнемо європейського рівня безпеки в Україні», — так міністр інфраструктури Владислав Криклій відгукнувся на ухвалення вчора Верховною Радою Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо управління безпекою автомобільних доріг».

Закон імплементує положення директиви 2008/96/ЄС Європейського парламенту та ради від 19.11.2008 р. «Про управління безпекою дорожньої інфраструктури».

Важливого визначення у правовому полі набуває поняття аудиту безпеки автодоріг як незалежного, системного, технічного та детального оцінювання впливу проєкт­них рішень на їх безпеку, що здійснюється на всіх стадіях проєктування та введення в експлуатацію об’єкта. Перевірку безпеки проводитимуть не рідше, ніж раз на три роки. А порядок проведення аудиту безпеки визначатиме Мінінфраструктури.

Обов’язковий аудит розпочнеться з 2021 року для міжнародних доріг та з 2022-го — для національних. Цей час потрібен для підготовки кваліфікованих аудиторів, повідомляє департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату КМУ.

Створюється система підготовки аудиторів, встановлюють вимоги до них. Сертифікацію здійснюватимуть суб’єкти, акредитовані у відповідній галузі згідно із Законом «Про акредитацію органів з оцінки відповідності».

До запровадження обов’язкового аудиту перевірку безпеки автомобільних доріг зможуть здійснювати особи, котрі мають сертифікат на право проведення аудиту безпеки автодоріг, чинний у країнах ЄС.

Аудит забезпечить проєктування безпечних доріг і запобігання вірогідним місцям концентрації ДТП; впровадження досконалих стандартів та процедур безпеки автошляхів; зменшення соціальних і матеріальних втрат від ДТП.

Відділ новин
«
Урядового кур’єра»



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua