"Компанія Apple очолила рейтинг найцінніших світових брендів у світі"

1 жовтня 2013

Компанія Apple витіснила фірму Coca-Cola як світовий бренд номер один. Електронний велет є лідером у дизайні і характеристиках продукції, згідно із дослідженням найбільших 100 брендів аґенцією Interbrand.

Цінність Apple зросла на 28% до понад 98 мільярдів доларів. На друге місце вийшла Google – понад 93 мільярди.

Coca-Cola вперше за 13 років опустилася з першого місця. Її оцінюють у понад 79 мільярдів.

Фідел Гелмер, біржовий ділер:

«Це нічого не значить, Coca-Cola існувала десятиріччями. Думаю, вона існуватиме ще багато десятиріч у майбутньому. З іншого боку, я не думаю, що всі ці великі бренди інформаційних технологій довго протримаються, бо у їхньому секторі конкуренція є дуже високою».

Щорічне дослідження, за яким стежить великий бізнес, визначає цінність компаній через аналіз їхніх фінансових показників, впливу на рішення покупців та здатності забезпечити прибутки. У чільному десятку також – IBM, Microsoft, GE, McDonald’s, Samsung, Intel та Toyota.

 Copyright © 2013 euronews 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua