"Консультації через Інтернет "

Світлана ГАЛАУР
18 сiчня 2014

Торік у Харківський  центр надання адміністративних послуг надійшло понад 100 тисяч звернень.  Про це повідомила  заступник директора департаменту підприємництва і споживчого ринку, начальник управління підприємництва і дозвільних процедур Харківської міської ради Ірина Синицька. За її словами,  до територіальних відділень, які відкрилися у місті 11 листопада, звернулися майже 7 тисяч громадян. Найчастіше вирішували свої питання ветерани праці, члени багатодітних сімей — їм були потрібні посвідчення, а громадяни України, що досягли повнолітнього віку, — приходили, щоб отримати національні паспорти.

Ірина Синицька також поінформувала, що сьогодні у Харкові можна скористатися більш ніж120 адміністративними послугами. А в районних центрах вже почали надавати консультації через програму «Skype». На зв’язку протягом усього робочого дня перебуває адміністратор центру, а якщо необхідно, то підключиться ще й  профільний фахівець центру адміністративних послуг. 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua