"Місто Лева обрало вісім основних тем для розвитку туризму до і після Євро-2012"

29 листопада 2011

ІДЕЇ. Для промоції туристичної привабливості Львова до і після Євро-2012 було обрано вісім ключових тем, які зроблять місто Лева більш привабливим для туристів.

В основу промоційної кампанії лягли такі теми: історія і архітектура; кава та солодощі; пиво та смаколики; мистецтво та творчість; фестивалі та традиції; спорт та відпочинок; духовність та віра; зустрічі та конференції.

Про це заявив директор департаменту Євро-2012 Львівської міської ради Олег Засадний, передає ТСН.

«Для нас Львів – це відкрите для світу, дружнє для людей місто. Зберігаючи неповторну понад 750-річну європейську спадщину, Львів є твердинею українських національних та духовних цінностей.

Працюючи чесно, ефективно, всі разом, ми будуємо екологічно чисте та комфортне для мешканців, сприятливе та безпечне для інвестора, цікаве для подорожуючого середовище. Львів – сучасний і динамічний, тут престижно і цікаво навчатись, розвиватись культурно і духовно, займатися спортом, творити і любити - саме ці цінності стали місією Львова», – додав Олег Засадний.

Він підсумував, що вищеназвані теми наповнюватимуться туристичними продуктами, які дадуть змогу перетворити Львів на туристичну столицю не лише України, а й Центрально-Східної Європи. 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua