"Не кожній перукарні префікс «євро» пасує"

Марина ВОЛОШИН
18 квiтня 2014

Напередодні довгоочікуваного тепла і завершення сезону головних уборів вирішила причепурити минулими вихідними молодшого сина. Щиро зізнаюся: мала намір підстригти — дешево і коротко. Повертаючись із малюком і покупками зі столичного Деміївського ринку, побачила кіоск з багатообіцяючою вивіскою. Саме те, що треба! Крізь скло помітила, що в суботню пору — жодного клієнта. Четверо (вочевидь, майстрів-перукарів) вели жваву бесіду. Переступивши поріг, щоправда, засумнівалася, чи варто в цьому місці чепурити малечу. Про затишок і ошатність годі й говорити. Проте цікавість взяла гору, і я запитала: «Чи можна підстригти малюка?» А далі хочу процитувати листа, з яким звернулася в електронному варіанті (на жаль, до керівництва не цієї мережі експрес-перукарень).

«Доброго дня, шановні! Хочу «подякувати» за бажання ваших працівників працювати в перукарні біля центрального автовокзалу. У суботу зайшла, аби підстригти дитину. Своїм візитом я перервала душевну бесіду чотирьох «майстрів». Одна з них аж підстрибнула з вереском: «Ні, дитину стригти не візьмуся», мужчина ж томно чи сонно повідомив, що в прейскуранті немає ціни на дитячу стрижку, а ще одна перукарка стала з’ясовувати, як саме я хотіла б підстригти мою дитину: під машинку чи ножицями. Коли я терпляче вислухала і сказала, що мені байдуже чим, аби це було коротенько і акуратно, дівчина похитала головою. То ви як працедавець вибачте мені моє невігластво, що я мала необачність потурбувати в суботу ваших працівників. Легких вам заробітків!»

Зараз зробимо тебе красивим. Фото Світлани СКРЯБІНОЇ

На цей лист мені чемно відповіли, що в їхній мережі за такою-то адресою перукарні немає. Спробувала набрати в пошуковику подібні послуги за цією адресою, і висвітився вже інший, пристойно оформлений сайт з повним набором інформації для споживача. Цього разу зателефонувала, мені пояснили, що і вони до такої точки не мають жодного стосунку. Проте чемно поцікавилися, в якому районі Києва мені було б зручно відвідати їхній заклад. І повідомили, що радо чекають на всю сім’ю.

Врешті-решт, таємний об’єкт вдалося розшифрувати. На скупенькій сторіночці інформація про одну-єдину адресу закладу з пафосною назвою, що містила в собі слово «євро» (тобто це не мережа перукарень, до появи яких кияни стали звикати і навіть радіти через задекларовану вартість послуг). О диво! Та тут і мобільний є, і інформація про те, що й діточок вони стрижуть. Про вартість дитячої зачіски дізнаюся вже в телефонному режимі — 30 гривень. На моє запитання, хто моя співрозмовниця — менеджер чи майстер, дівчина підозріло перепитала: «А вам навіщо?» А просто так! До речі, для відгуків перукарня не вельми відкрита навіть в електронному варіанті. Так і хочеться передражнити: «А навіщо?»

Заради цікавості через Інтернет набираю «дитячі стрижки в Києві». Звісна річ, варіантів знайшла силу-силенну. Що закономірно, у мене як споживача викликали повагу ті салони зачісок, на сайті яких присутня вся інформація: адреса, телефон, прейскурант на послуги, їх перелік та вартість. Жодних тобі таємниць. Та й навіщо і від кого шифруватися? Деякі салони розписують усе до дрібничок: приміром, зазначають вартість послуги з урахуванням віку дитини, її статі. Так, стрижка хлопчика від року до трьох під машинку коштуватиме 40 гривень, дитяча класична — 50. Для хлопчиків від чотирьох років до дванадцяти класична стрижка — 55 гривень, модельна — 65, під машинку — 50, стрижка чубка 15—20 гривень, укладка з використанням засобів для фіксації 90—120. Для дівчаток послуги дорожчі.

Анітрохи не шкодую, що не вдалося постригти малюка за 30 гривень. Радію, що не посадила його в крісло до невідомо кого. Для мене це наука. 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua