"Нічні експреси вийдуть на маршрути Львова"

Оксана МЕЛЬНИК
5 червня 2015

Той із львів’ян чи гостей міста, кому доводилося пізно ввечері добиратися з нічного поїзда чи після роботи до нових мікрорайонів, як Олені, працівниці одного з кафе, знає, як це складно. Ані трамваї, ані маршрутки після 23-ї на маршрути не виходять. Єдиний вихід — скористатися послугами таксі. Але такий варіант із новими захмарними тарифами далеко не кожному по кишені.

— На такі поїздки з вітерцем жодної зарплати не вистачить! — резюмує дівчина.

  А на кільканадцять кілометрів пішої мандрівки нічним містом не кожен зважиться. Бо такий вимушений марафон і фізично непростий після виснажливого робочого дня, і небезпечний, бо ризикуєш зустрітися з захмелілими компаніями, яких нічної пори не бракує на  вулицях міста. Тож кожен розв’язує цю складну проблему по-своєму: одні скидаються на таксі (дешевше обійдеться), хтось із дозволу керівника залишається ночувати на роботі. Але це не вихід для тих, у кого родина, діти.

На численні звернення, якими закидали львів’яни транспортників і міську раду, у перевізників був аргумент: фінансово не вигідно ганяти  маршрутку задля кількох пасажирів. Проте у Львові таки дослухалися до прохань. Щоб містяни мали змогу доїхати із центру на околицю та в житлові мікрорайони, щоб такий транспорт був доступний за ціною і пасажири безпечно почувалися, міські чиновники  почали вивчати можливість реалізації проекту із запровадження нічних маршрутів. Якщо транспортники проект підтримають, нічні маршрутки можуть курсувати містом уже влітку.

Проект спершу опрацюють у тестовому режимі, визначатимуться з маршрутною мережею, розкладом руху, собівартістю й тарифом на нічні перевезення. Транспортну мережу сформують так, щоб 7 нічних маршрутів надійно з’єднали центральну частину давнього міста і залізничний вокзал з віддаленими районами. На кожному з нічних маршрутів курсуватиме по 2 автобуси класу «богдан» та «еталон» з інтервалом від 40 хвилин до години. Поїздка коштуватиме в межах 8—10 гривень.

Від успішності тестового режиму залежить, як швидко загориться  зелене світло на шляху нічних міських експресів. 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua