НОВАЦІЇ. На Волині ключі цифрового підпису, що вперше почали роздавати рік тому, вже отримали понад десять тисяч користувачів.
В області нині діють два пункти їх видачі, причому — безкоштовної. Майже 16 тисяч отриманих посилених сертифікатів на ключі електронного цифрового підпису дають змогу представникам волинського бізнесу забути про звичні в нашому житті черги до контролюючих чиновників і звітувати в електронному форматі. Причому не лише до підрозділів Міністерства доходів і зборів України, а й в органах державної статистики України та Пенсійного фонду України.
— Стабільний попит на цю послугу свідчить про бажання волинського бізнесу працювати з використанням сучасних інформаційних технологій, — вважає начальник головного управління Міндоходів у Волинській області Ігор Сінгаєвський. — Можливість цифрового підпису і здачі звітності в електронному вигляді також значно полегшують підприємцям спілкування з чиновниками, зменшують можливість корупційних спокус з обох боків.
Як повідомили в прес-службі управління, найвищий інтерес до нововведення нині у підприємців — фізичних осіб: серед зареєстрованих користувачів на Волині їх більш як половина. Решта власників цифрових підписів — майже в рівних частках громадяни та юридичні особи.