"Пенсійним «вікнам» — зелене світло"

Олександр ВЕРТІЛЬ
14 травня 2014

З початку цього року послугами «єдиного вікна», що нині діє в усіх 19 територіальних установах Пенсійного фонду на Сумщині, скористалися понад 36,5 тисячі відвідувачів. А всього за цей час з різними пенсійними клопотами звернулися 50 тисяч громадян.

Про це повідомив начальник головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області Сергій Грицай, який високо оцінив ефективність і користь нової форми обслуговування пенсіонерів. За його словами, впродовж останніх місяців досягнуто якісно нових результатів роботи органів Пенсійного фонду.

Так, у Білопільському районі майже 16 тисяч одержувачів пенсій. «Єдине вікно» відчинили у березні нинішнього року. І лише за місяць фахівці надали допомогу шестистам жителям району. Із них отримали роз’яснення з питань пенсійного законодавства 279, підготували документи для призначення та перерахунку пенсій 159, звернулися за виплатами недоотриманих сум пенсій, а також допомоги на поховання 73 особи. Решта — по довідки про доходи, пенсійні посвідчення тощо.

У «вікнах» за зручним графіком без обідніх перерв одночасно працюють шість спеціалістів. У просторому залі очікування — інформаційний кіоск і стенди, де вміщено розмаїтий довідковий матеріал.

Як розповів керівник білопільського управління Олександр Демченко, всі фахівці новоствореного відділу попередньо пройшли стажування, ознайомились із досвідом колег, де подібна практика існує не один рік, тому жодного дискомфорту в обслуговуванні відвідувачів не було і немає.

Загалом же в Пенсійному фонді Сумщини взяли чіткий інформаційний курс на активізацію дистанційного консультування громадян, зокрема за допомогою «гарячих ліній» та скайп-зв’язку, на підвищення інформаційного наповнення веб-сайту головного управління, електронних та друкованих ЗМІ, пропагування веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України.

На переконання Сергія Грицая, такий формат особливо доречний, коли людині необхідна загальна інформація з питань пенсійного законодавства або роз’яснення фахівця, приміром про порядок та умови призначення (перерахунку) пенсій, підготовку певних довідок чи документів тощо. А ось щоб надати ці документи чи отримати їх в управлінні, на допомогу приходить «єдине вікно». 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua