"Помилкові борги"

Любомира КОВАЛЬ
21 жовтня 2014

До редакції ще з минулого тижня телефонують кияни, які розповідають: у серпні згідно з платіжками, що надійшли, за комуналку розрахувалися повністю, але у чергових платіжках звідкись взялися борги, яких там бути просто не повинно! Щоправда, є й приписка про те, що це технічна помилка і ці гроші будуть враховані у сплаті за наступний місяць. Та, звісно, люди спантеличені. Зрозуміло, що їм не хочеться сплачувати неіснуючі борги. Як правильно вчинити в такій ситуації? Із цим запитанням «УК» звернувся до директора Головного інформаційно-обчислювального центру (ГІОЦ) м. Києва Валерія Місаня.

— Якщо в платіжці зазначено, що про помилку відомо і гроші зарахують на наступний місяць, робити споживачеві нічого не потрібно. Лише сплатити. Гроші насправді перерахують, можете у цьому не сумніватися.

А ось якщо такої приписки немає, а ви впевнені, що зазначеного у квитанції боргу у вас немає, раджу звернутися до комунального підприємства ГІОЦ, щоб офіційно виправити помилки і все було б законно. Є два варіанти. У робочий час зателефонувати на номер нашого контакт-центру: 044-238-80-25 чи 044-238-60-27. Або завітати до офісу за адресою: м. Київ, вул. Космічна, 12-а і написати заяву з питання, що вас турбує. Фахівці ГІОЦу уважно вивчать проблему й зроблять відповідні перерахунки. Якщо хтось не встиг зробити це до 20 жовтня, може не хвилюватися. Ми подовжили час сплати за рахунками до кінця жовтня.

Також до нас за останні кілька місяців надійшло чимало звернень, особливо від споживачів Оболонського та Деснянського районів столиці, про те, що їм нараховували плату за гарячу воду та її відведення, тоді як насправді гарячої води у кранах не було. Мушу пояснити, що раніше всіма цими питаннями займалися житлово-експлуатаційні організації, а нині питання щодо гарячої води передані до компетенції «Київенерго». Ця компанія повинна з часом перейти на прямі договори з населенням на надання саме цієї послуги. Але для цього потрібен час, адже Київ — велике місто. А поки що «Київенерго» має договір співпраці з ЖКО. І ці платіжки були випущені зі старими даними, які «Київенерго» отримало від ЖКО. Коли людям відключили гарячу воду, були потрібні перерахунки. Але я маю підозру, що цього просто не зробили, бо не встигли. Ось і отримали споживачі документи на оплату зі старими даними. Тобто на момент виходу з друку платіжок питання про перерахунок ще не були врегульовані.

Звісно, якщо люди послуг не отримували, то сплачувати за це не потрібно. Адже внесені до платіжок застарілі дані — не їхня провина. Тож просто не платити. І крапка. Перерахунки будуть обов’язково проведено відповідно до постанови Кабміну № 630 — за не надані або неповністю надані комунальні послуги. 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua