"Соціальна реклама очима молоді"

Ольга ПРОКОПЕНКО
21 серпня 2014

Безумовно, місце, де відбувається подія, має значення. Тож організатори виставки робіт переможців конкурсу соціальної реклами «Сім’я і робота — наша турбота» обрали місцем проведення Міністерство соціальної політики (вул. Еспланадна, 8), яке найбільш дотичне до життєво важливих питань. Роботи можуть переглянути всі охочі. 

Конкурс проводився у рамках проекту «Знову до роботи: реінтеграція матерів і батьків до професійного життя після відпустки по догляду за дитиною». Організатори конкурсу — Ліга соціальних працівників України та Представництво ЄС в Україні — мали на меті через створення та подальше поширення соціальної реклами привернути увагу суспільства до забезпечення гендерної рівності у питанні поєднання українцями сімейних обов’язків та кар’єри, до формування цивілізованих форм взаємовідносин роботодавців та працівників із сімейними обов’язками.

— Одне із завдань конкурсу — засобами реклами звернути увагу на розв’язання соціальних проблем та залучення до цього процесу творчої молоді, — повідомила керівник проекту «Знову до роботи…» Валентина Проскурніна.

Немало відвідувачів виставки уважно вчитувались у роботу Анастасії Мальцевої «Кар’єра може стати єдиною дитиною в домі». Фото Світлани СКРЯБІНОЇ

Розробники проекту, власне, й намагаються дати шанс, зокрема студентам, спробувати пофантазувати, включити роботу мозку в досі невідомому напрямі. Теоретична модель в подальшому зробить свій «постріл» у вже реальних подіях, так вважають психологи. На їхню думку, в такий спосіб молодь прокручує можливі варіанти розвитку подій, аби в разі потреби було легше пристосуватися до нових обставин.

КоМолодь креативно підійшла до розробки соціальної рекламиординатор сектору охорони здоров’я та соціальної сфери Представництва Євросоюзу в Україні Сергій Полюк підкреслив, що «ЄС підтримує народ України в його прагненні до європейських цінностей, серед яких чи не найголовнішою є право людини на життя у світі без дискримінації за будь-якими ознаками».

Студентка Анастасія Мальцева, автор роботи «Кар’єра може стати єдиною дитиною в домі», яку визнано серед кращих, зазначила, що у своїх рекламних плакатах намагалася зосередити увагу молодих працівників на тому, що у гонитві за матеріальним вони часто забувають про дійсно важливе — дітей. «Я вважаю, що в кожній сім’ї мають бути діти, адже тільки тоді родину можна назвати цілковито щасливою», — наголосила вона.


 

У приміщенні Мінсоцполітики, де відбувається виставка, вважають, що соціальна реклама здатна формувати моделі поведінки суспільства. Практика доводить — профілактичні заходи набагато дешевші, ніж трудомістка, а іноді й не дуже результативна, робота з розв’язання проблем, які вже існують. Тому така діяльність має поєднуватися одночасно з просвітницькою та практичною соціальною роботою. 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua