"Столиця сказала співакові з Донецька: «Браво!»"

21 лютого 2015

У Києві Данила Матвієнка були готові взяти на роботу всюди, куди він звернувся. Це попри те, що він ще студент — навчається в класі завідувача кафедри сольного співу Національної музичної академії України ім. П. І. Чайковського Олександра Дяченка. Теплими словами Данило згадує професора Донецької консерваторії Петра Ончула, у якого протягом чотирьох років здобував майстерність. Але про перебування на окупованій території навіть не йшлося. Стверджує, що розвиток культури там неможливий. Адже жахливий тоталітарний тиск Росії робить мертвонародженими будь-які культурні ініціативи. Навіть Донецька опера фактично паралізована.

Чарівний баритон Данила Матвієнка звучить у багатьох концертно-театральних залах столиці. Фото Володимира ЗАЇКИ

Нині Данило — соліст Національної оперети і Оперної студії Національної музичної академії ім. П. І. Чайковського, виступає в численних концертах і постійно співпрацює з Мистецько-концертним центром ім. І. С. Козловського, що в центрі столиці. Його виокремлює особлива увага до австрійсько-німецького пісенного репертуару, який вкрай рідко звучить в Україні, але досі залишається для Європи взірцем вокальної майстерності.

Кілька днів тому Данило виконав сольний концерт у приміщенні Музею історії Києва. У програму входили твори В.-А. Моцарта, Р. Шумана, П. І. Чайковського та інших авторів. Ще один концерт, присвячений Дню святого Валентина, також відбувся в Музеї історії Києва — під незліченні виклики «на біс» співак виконував арії та пісні про кохання.

Нещодавно Данило дебютував у партії свого тезки — графа Данила в класичній опереті Франца Легара «Весела вдова» на сцені Київської оперети. А за кілька днів до того також дебют — у виставі «Острів скарбів». Проте минув лише тиждень, і він уже Жорж Жермон у виставі «Травіата» на сцені оперної студії Національної музичної академії ім. П. І. Чайковського. Ця хрестоматійна опера Дж. Верді вже протягом сторіччя стає найважливішим випробуванням для співаків-дебютантів у всьому світі. І тут на Данила чекав успіх. Скажете, поважний батько Жермон — це доля лише старших чоловіків-акторів? Ні! Талановитий співак неодмінно зможе втілити цей образ на сцені, навіть якщо йому лише 24 роки. Тож невже щотижня Матвієнко виступає в новій партії? Поки що так. Адже гнучкий і ніжний тембр голосу і виняткова сценічна фактура й пластика роблять Данила затребуваним у будь-якому музичному театрі Києва.

Цими днями співак напружено працює, вчить нові твори й готується до наступного сольного концерту. Невдовзі він закінчить Національну музичну академію і порине в захопливе гастрольне життя всіх українських «соловейків», які виступали й виступатимуть на численних сценах світу.

Олександр МОСКАЛЕЦЬ
для «Урядового кур’єра»



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua