Apple став найдорожчим брендом у світі. Впливове американське видання Forbes опублікувало рейтинг зі 100 найдорожчих брендів світу. У змаганні компаній враховувався рівень впливу бренду на прибуток у різних галузях та прибуток за останні три роки. До сотні найуспішніших увійшли бренди з 15 країн із 20 галузей промисловості.
Майже половина компаній зі списку базуються у Сполучених Штатах. Девятьма успішними брендами може похизуватися Німеччина, сімома – Японія та Франція. Переважна більшість із рейтингових компаній спеціалізуються на новітніх технологіях та автомобілебудуванні. Топ-10 дорогих брендів світу виглядає так:
1. Apple. Вартість цього бренду – 145,3 мільярда доларів.
2. Microsoft, вартістю 69,3 мільярда доларів.
3. Google – 65,6 мільярда доларів.
4. Coca-Cola - 56 мільярдів доларів.
5. IBM – 49,89 мільярда доларів.
6. McDonald's – 39,5 мільярда доларів.
7. Samsung – 37,9 мільярда доларів.
8. Toyota -37,8 мільярда доларів.
9. General Electric – 37,5 мільярда доларів.
10. Facebook – 36,5 мільярда доларів.