"Три кити успішного бізнесу: чому смартфони Xiaomi дешевші, як у конкурентів"

23 сiчня 2015

Продаж продукції Xiaomi неухильно зростає. Хьюго Барра, один із ключових топ-менеджерів компанії, виділив три головні причини економічного успіху Xiaomi. Всі вони так чи інакше зачіпають питання ціноутворення.

По-перше, компанія зробила ставку на продаж через Інтернет-магазини. Хьюго Барра зазначає, що таким чином організація заощаджує чималу кількість коштів, адже для підтримки веб-майданчиків потрібно незрівнянно менше коштів: не потрібно витрачатися на утримання, оренду складу та оплату праці співробітників.

Другий момент: середня «тривалість життя» одного смартфона, а саме тривалість його випуску виробником. Хьюго Барра з цього приводу зазначає наступне:

«Продукт, який знаходиться у продаж протягом 12-24 місяців - а у нас більшість таких продуктів - проходить через 3-4 етапи зниження цін. Наприклад, Mi2 і Mi2S - по суті однакові пристрої. Mi2 / Mi2S продавалися протягом 26 місяців. Redmi першого покоління був запущений у вересні 2013 року. І ми зовсім недавно тільки анонсували Redmi 2, через 16 місяців після виходу першого.

Хьюго Барра також зазначає, що багаторазове зниження цін на продукти Xiaomi можливе завдяки зниженню вартості комплектуючих. В індустрії, де все зав’язано на високих технологіях, зниження вартості деталей відбувається особливо швидко. А якщо враховувати той факт, що в портфоліо Xiaomi завжди значиться не так вже й багато актуальних моделей, то налагодити процес виробництва особливо просто.

Нарешті, третьою причиною дешевизни брендів Xiaomi є ставлення компанії до маркетингу. Розмір грошових коштів, що виділяються Xiaomi на рекламну підтримку, абсолютно нікчемний в порівнянні з сумами, які витрачає на це, наприклад, Samsung. Компанія, у якій працює Хьюго Барра, більше уваги приділяє просуванню своєї продукції в соціальних мережах і на так званому сарафанному радіо.

Євромобіл



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua