"Україна планує модернізувати залізницю, зокрема змінити ширину колії"

22 травня 2017

Міністерство інфраструктури просить французьких колег посприяти залученню коштів ЄС для реалізації проекту щодо зміни ширини залізничної колії. Про це повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури України.

«Українська сторона висловила зацікавленість в залученні досвіду фахівців залізничної галузі Франції щодо будівництва нового рухомого складу у тому числі із застосуванням системи зміни ширини колії для рухомого складу. Французька сторона розгляне можливість експертно-консультаційної допомоги та сприятиме залученню коштів Європейського Союзу для отримання технічної допомоги в реалізації проекту щодо системи зміни ширини колії в Україні», — йдеться в повідомленні.

При цьому українська сторона поінформувала про проведення активної роботи з розвитку комбінованих перевезень в напрямку Європа — Азія з використанням транспортної інфраструктури України, зокрема в рамках чинних транспортних коридорів, визначених мережею TEN-T.

З метою залучення вантажопотоку сторони погодилися вживати всіх необхідних заходів шляхом створення конкурентоспроможних умов виконання перевезень в даному напрямку, скорочення термінів доставки, створення цифрових інформаційних ресурсів, проведення інформаційної роботи з вантажовласниками та вантажовідправниками.

Як відомо, найпоширенішою у світі шириною колії є 1435 мм (4 фути та 8,5 дюймів). Таку колію мають 60% залізниць світу, зокрема залізниці Північної Америки, Китаю і Європи (за винятком країн СНД, Балтії, Фінляндії, Ірландії, Іспанії і Португалії).

В Україні наразі експлуатуються колії шириною 1520 мм. В Україні нині знаходиться найбільша кількість стикувальних вузлів (близько 15) — на кордоні з Польщею, Словаччиною, Угорщиною та Румунією.

Економічна правда 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua