"Україна звільнила від спецмита гібридні автівки (оригінал повідомлення)"

16 лютого 2015

Україна вирішила скасувати спеціальне ввізне мито для легкових автомобілів із двигуном внутрішнього згоряння об'ємом від 1000 куб. см до 2200 куб. см, оснащених гібридною силовою установкою (електродвигун з приводом на колеса автомобіля).

Згідно з повідомленням Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі, опублікованим у газеті «Урядовий кур'єр», таке рішення МКМТ прийняла 12 лютого за результатами перегляду свого рішення від 28 квітня 2012 року, розглянувши інформацію Держагентства екологічних інвестицій, Мінекономрозвитку і позицію вітчизняного виробника.

Зокрема, такі легкові авто з двигуном внутрішнього згоряння об'ємом від 1000 куб. см до 2200 куб. см, оснащені гібридною силовою установкою, класифікуються за кодами УКТЗЕД 8703 22 10 00 і 8703 23 19 10.

За результатами розгляду даного рішення, Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі дійшла висновку, що незастосування спеціальних заходів щодо імпорту до України окремих марок легкових авто з гібридною силовою установкою не матиме негативного впливу на діяльність національного товаровиробника.

Рішення набрало чинності з дня опублікування повідомлення.

Як повідомляв УНІАН, 28 квітня 2012 року Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі прийняла рішення про введення спеціальних мит на імпорт автомобілів у розмірі 6,46% на автомобілі з об'ємом двигуна більше 1000 куб. см, але не більше як 1500 куб. см, і 12,95% на автомобілі з об'ємом двигуна понад 1500 куб. см, але не більше як 2200 куб. см.

Рішення про введення спецмита було оприлюднено тільки 14 березня 2013 року, спецмита були введені строком на 3 роки.

За рішенням МКМТ із 14 квітня 2014 року розмір мита було знижено на третину (до 4,31% для авто з двигунами 1-1,5 л і 8,63% – з двигунами 1,5-2,2 л), а з 14 квітня 2015 року мито має бути зменшено втричі порівняно зі встановленими спочатку (відповідно до 2,15% і 4,32%).

Всеукраїнська асоціація автоімпортерів і дилерів (ВАІІД) зазначала, що вжиті заходи не сприяли розвитку української автопромисловості, оскільки темп скорочення автовиробництва і після введення спецмита залишився на високому рівні – 34%. 

УНІАН 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua