"Укрпошта презентувала оновлений бренд"

14 квiтня 2017

Основним візуальним символом Укрпошти замість крилатого конверта стане поштовий ріжок, який трансформується у значок геолокації — пін. Як зазначають поштовики, візуальний символ — це своєрідний компас, який вказує на напрямки відправлень у різні сторони світу. «Укрпошта — це масштабна соціальна мережа, що об’єднує українців у всьому світі, величезна частина України, яка поставила собі за мету змінитися.

Ми повинні докладати максимум зусиль для розбудови нашої держави. Саме тому з гордістю долучилися до цього процесу, інвестували свій час, знання й досвід, щоб ці зміни були швидшими», — наголосив креативний директор підприємства Костянтин Шнайдер. Колектив Укрпошти активно працює над удосконаленням послуг, розробляє і вводить нові, змінює й перебудовує виробничі процеси, намагаючись повернути втрачені позиції на ринку.

Виконуючий обов’язки генерального директора ПАТ «Укрпошта» Ігор Смілянський розповів, що такі зміни неможливо реалізовувати повною мірою без змін у свідомості працівників і клієнтів. «Розроблення нового корпоративного стилю і бренда — така сама необхідність для трансформації компанії, як оновлення автопарку чи корпоратизація підприємства», — зазначив Ігор Смілянський. Нову концепцію бренда для Укрпошти агенція Saatchi&Saatchi розробила безплатно. 

Христина ГОРОБЕЦЬ
для "Урядового кур'єра"



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua