"В Миколаєві та Херсоні протидіють руйнуванню доріг"

Олена ІВАШКО
22 липня 2016

Херсонський морський торговельний порт припинив приймати вантажівки з надмірною вагою — ще з травня тут дотримуються вимог Міністерства інфраструктури щодо збереження доріг. Керівництво порту та області переконане, що контроль вантажоперевезень допоможе не тільки зберегти покриття шляхів, а й сприятиме розвитку річкових перевезень. Можливо, збільшиться попит на інвестиції в річкову інфраструктуру, а важливість порту зросте в рази.

Від намірів перейшли до дій. Днями керівник херсонського порту Андрій Соколов підписав наказ, згідно з яким підприємство припинило приймати перевантажені фури. Змінено технологічну схему так, що спочатку машина заходить на ваги, a вже потім її приймають або не приймають, якщо вага надмірна. За попередніми підрахунками, втрати від такої заборони мінімальні. «Водії, які прибули з вантажем понад допустимі 40 тонн, їдуть без проблем. За час дії заборони ми відмовили 16 вантажівкам. Вони погоджуються з вимогами, бо інакше оформлюємо штраф», — пояснює директор.

Через скупчення фур ускладнено рух транспорту в напрямку Богоявленського району. Фото надане автором

Аналогічний херсонському наказ підписало і керівництво Миколаївського ДП «Спеціалізований морський порт «Октябрськ». В документі йдеться про недопущення пропуску вантажівок на територію портового оператора, вага яких не відповідає нормативним документам. Керівництво спецпорту «Октябрськ» рекомендує перевізникам дотримуватися вагових і габаритних норм під час транспортування. «Нині понад 97% доріг загального користування потребують середнього і капітального ремонту, — зазначає виконувач обов’язків директора Руслан Олійник, — тому наше підприємство вирішило беззастережно дотримуватися державних стандартів».

Відтак фури заполонили проспект Богоявленський у Миколаєві. За кілька днів тут припаркувалися сотні машин. У міськвиконкомі підтверджують, що небувалий наплив вантажівок призвів до транспортного колапсу в місті, загрожує мостам (Інгульський, Варварівський, Широкобальський), які перебувають в аварійному стані.

На доручення Миколаївського міського голови Олександра Сєнкевича проведено екстрену нараду, на якій ухвалили рішення повністю закрити місто на кілька діб для проїзду великовантажівок. Воно зумовлене значним підвищенням температури, яка днями сягала 38 градусів. З боку Інгульського і Варварівського мостів чергують загони патрульної поліції. Машини вагою понад 24 тонн штрафують і розвертають.

Звісно, це тимчасовий захід. Коли температура стане стабільно пониженою, в’їзд вантажівок у місто поновлять. Таке рішення не завадить господарській діяльності портів і унеможливить руйнування шляхів. 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua