"В Україні запровадили електронні реєстраційні документи на житло"

3 квiтня 2015

Починаючи з квітня, українці зможуть отримувати документи і в паперовому, і в електронному вигляді. Обидва варіанти документів матимуть однакову юридичну силу.

Про це йдеться в постанові Кабінету Міністрів України №137, опублікованій на сайті відомства, повідомляє «Преса України».

Такі нововведення запроваджують стосовно витягів із Держреєстру речових прав на нерухоме майно, свідоцтва про право власності на нерухомість і рішення державного реєстратора.

Для того щоб отримати документи, українці повинні написати заяву. На її підставі й електронні, й паперові довідки можна буде отримати безпосередньо у чиновників, або поштою, або електронною поштою.

Проте законодавством про електронний документообіг заборонено одночасно отримувати обидва види документа. Заявник має сам обрати між електронним та паперовим.

Експерти вважають, що такі вдосконалення стануть наступним кроком на шляху до євроінтеграції. «За кордоном вже давно користуються електронним документообігом, тож ці традиції потрібно запроваджувати і в нас. Рано чи пізно люди будуть масово оформляти заяви в такому форматі і таким чином одержувати всі необхідні документи. Це економить час на отримання документів і скорочує витрати держави, пов’язані, наприклад, із закупівлею паперу», — прокоментувала голова Державної регуляторної служби Ксенія Ляпіна. 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua