"Валіз без ручки більше не буде?"

25 грудня 2014

«Основне завдання на сьогодні — удосконалення корпоративного управління на всіх підприємствах, що входять у сферу управління міністерства. Це передбачає оптимізацію системи управління, проведення міжнародного аудиту всіх підприємств, аналіз витратної частини і системи прийняття рішень щодо витратної частини, проведення прозорих тендерів на закупівлю послуг, матеріалів та інше», — сказав міністр. Безпосередньо у самому міністерстві теж пройде процес реорганізації. Зокрема з метою усунення дублюючих функцій проведено аналіз якісного складу персоналу та аналіз взаємозв’язку між підрозділами. Про це в інтерв’ю інформаційному агентству «Інтерфакс-Україна» розповів міністр інфраструктури Андрій Пивоварський.

«На мою думку, у міністерства повинні бути контрольні функції, а господарські — передані суб’єктам господарювання, які повинні проходити аудит, а управляти ними повинні найкращі менеджери. Ті суб’єкти, якими держава не здатна управляти або вони непрофільні, слід продати», — зазначив Андрій Пивоварський.

Окрім цього, за його словами, Міністерством інфраструктури у 2015 році буде продовжено процес акціонування Укрзалізниці, триватиме робота з європейськими партнерами щодо уніфікації авіаційного законодавства та використання принципу «відкритого неба» тощо.

На порядку денному постає також питання започаткування процесу акціонування (корпоратизації) Укрпошти, централізації управління, грошових потоків, а також проведення міжнародного аудиту підприємства. Андрій Пивоварський зауважив: якщо на підприємстві не змінити систему управління та використання коштів, постане питання існування Укрпошти взагалі. «Укрпошта сьогодні працює у дуже конкурентному середовищі (наприклад, за останні роки виникли конкуренти у сфері доставки посилок), і постає питання, чи виживе компанія. Чи буде у нас Укрпошта через рік чи два, якщо нею управлятимуть так, як останні кілька років, коли здавалися усі позиції по всіх конкурентних фронтах, а кошти не те що ефективно використовувалися, а просто цинічно розкрадалися?» — поставив риторичне запитання міністр. За його словами, правоохоронці вже займаються питаннями розтрати коштів, закупівлі ліцензійних продуктів, обладнання, касових апаратів та іншої техніки, розміщення коштів на банківських рахунках тощо.

Міністр інфраструктури повідомив, що невдовзі буде призначено нового керівника Укрпошти, та висловив сподівання, що радниками для нього з питань реструктуризації і корпоратизації Укрпошти стануть представники компанії Rothschild&Cie у Східній Європі, які провели реструктуризацію BritishPost і провели успішне IPO на біржі.

«Із Укрпошти можна зробити дуже інвестиційно привабливий актив», — наголосив в інтерв’ю Андрій Пивоварський.

Міністерство інфраструктури відмовилося від створення резерву дозволів ЄКМТ та разових дозволів на міжнародні автомобільні перевезення на 2015 рік. Відповідне рішення прийнято за результатами наради, що відбулася 19 грудня під головуванням міністра інфраструктури Андрія Пивоварського за участю представників профільних громадських організацій та Укртрансінспекції. Чиновники відомства проведуть переговори із представниками іноземних держав щодо повної відмови від встановлення обмежень (квот) на перевезення та від використання дозволів.

А за пропозицією АсМАП України електронну систему організації міжнародних автомобільних перевезень заплановано доповнити функцією відстеження динаміки з видачі дозволів кожної з країн (види та кількість виданих, кількість фактично використаних дозволів перевізниками). Також буде опрацьовано можливість оnline-бронювання перевізниками дозволів.

Крім цього, передбачено опрацювати з митною службою можливість забезпечення зв'язку електронної системи із базами даних митних підрозділів Державної фіскальної служби України для отримання детальної інформації щодо перетину державного кордону транспортними засобами перевізників, повідомляє прес-служба Мінінфраструктури. 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua