"Вантажі обирають залізницю і водний транспорт "

9 грудня 2011

МЕТА. До 2013 року влада має намір значно покращити позиції в індексі логістичної ефективності Всесвітнього Банку (Logistics Performance Index). Про це заявив віце-прем’єр-міністр — міністр інфраструктури Борис Колесніков у ході лондонської конференції «Україна — погляд ізсередини 2011: на шляху до успіху?», організованої Фондом ефективного управління в партнерстві з британським виданням The Economist. 

«Якщо у 2007 році Україна посідала 74-те місце, то у 2010 — 102-ге зі 155 країн. Наше завдання — увійти до переліку 50 провідних держав», — уточнив Борис Колесніков.

Всесвітній Банк раз на три роки проводить оцінку ефективності логістики, враховуючи при розрахунку Індексу логістичної ефективності, зокрема, такі параметри: якість митних послуг, логістики, наявність самої інфраструктури, доступ до ринкових тарифів, можливість відстежувати вантажі під час їхнього переміщення та своєчасність доставки.

За словами Бориса Колеснікова, уряд має намір досягти прогресу у всіх цих питаннях. Вже у травні 2012 року буде впроваджено швидкісний пасажирський залізничний рух зі швидкістю руху 160 — 180 км/год. За три роки буде електрифіковано ще 4,5 тис. км залізничних колій (нині з 22 тис. км електрифіковано 10,5 тис. км) — це на третину знизить собівартість перевезень, а швидкість залізничного руху зросте на 35%. Аби зробити залізничні перевезення привабливішими для інвестицій, буде проводитися реструктуризація Укрзалізниці.

Щодо автомобільних доріг урядовець зазначив, що оновлену магістраль Львів — Київ коридору Захід — Схід буде продовжено магістраллю Київ —Канів — Черкаси — Дніпропетровськ — Донецьк — Ростов, а на півдні з’явиться магістраль, яка з’єднає Одесу, Миколаїв і Херсон. При цьому робота міністерства спрямована на максимальне, де це можливо, переведення вантажів з автошляхів на залізничний та водний транспорт.

Розробляється й стратегія реформування Укравтодору. Якщо сьогодні він є і замовником, і будівельником, і контролером, то у майбутньому лише експлуатуватиме дороги та проводитиме поточні ре?монти. Підрядники ж залучатимуться на комерційних умовах, а контроль якості будівництва здійснюватимуть сторонні організації. Переговори щодо контролю ведуться з французькими та німецькими компаніями, повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури.      

Крім того, держава планує створити привабливі умови інвесторам для розвитку українських портів, також практично завершено роботу з реконструкції основних аеропортів країни. 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua