"Ветеранський бізнес стане впізнаваним"

24 липня 2021

Сучасні українські ветерани — доволі молоді люди віком здебільшого 35+. Тому повернувшись додому після ротації, вони не планують доживати віку, отримуючи допомогу від держави, а хочуть працювати на добробут своїх родин і всієї України, залучаючи тих, кому довіряли власне життя на полі бою.

Допомогти їм у цьому взялися Міністерство у справах ветеранів та фонд «Повернись живим», які презентували спільний проєкт «Створено Захисниками». Він має на меті просувати ветеранський бізнес, зробити його видимим та впізнаваним.

Назва бренда символізує всіх підприємців — захисників України, а також бізнес, який вони створюють. Гасло проєкту — «Довіра та відповідальність».

«Коли відвідуєш населені пункти поблизу лінії розмежування, можеш побачити багато ветеранських ініціатив, які вражають, — зазначила на презентації бренда міністр у справах ветеранів Юлія Лапутіна. — Наші захисники створюють унікальні речі: равликову ферму, крафтові сири, ковальську продукцію тощо. Але про це знає небагато людей. Уже багато ветеранів започаткували власну справу, працевлаштовують побратимів і є менторами. Тому ми вирішили на рівні держави та у співпраці з фондом «Повернись живим» зробити наших ветеранів-бізнесменів відомими, додати їм спроможності».

Над розробленням символіки бренда працювали фахівці digital-агенції MokCo. Хрест, зображений на логотипі, — символ українського війська, використаний у його емблемі. Саме форму хреста мають головні нагороди різних історичних періодів. А стилізований щит підкреслює, що проєкт належить українським захисникам, повідомляє Мінветеранів. За задумом авторів, один з елементів емблеми символізує пульс захисника — активної людини, яка створює щось у житті для суспільства.

Для реєстрації знака Мінветеранів уже подало заявку в Укрпатент. Найближчим часом на офіційному вебсайті Мінветеранів буде створено розділ, у якому розміщуватимуть оголошення про можливість використання торговельної марки поряд з основним логотипом товару або послуги, які виробляють та надають ветеранські підприємства.

Проєкт було презентовано на форумі «Ветерани. Бізнес. Нові можливості», який відбувся днями в Києві.

За задумом ініціаторів і творців бренда, у великих торговельних мережах (супермаркетах) України планують відкрити поличку чи ятку, на якій буде представлено товари, які виробили представники ветеранського середовища.

Відділ новин
«Урядового кур’єра» 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua