ХОРОШІ АМБІЦІЇ. Найбільша у кириличному сегменті інтернету соціальна мережа «ВКонтакті» займеться продажем реклами у своїх програмах — на цьому ринку в 2012 році компанія планує заробити близько мільярда рублів — понад 30 мільйонів доларів.
Для продажу послуг соціальна мережа уклала контракт з IMHO VI.
IMHO VI займеться продажами медійної реклами — розміщення банерів — для «ВКонтакті» в статусі стратегічного партнера. Комісія агентства складе 15–20% від рекламного контракту, також передбачені додаткові бонуси за виконання плану. Решту суми соцмережа планує ділити навпіл з розробниками додатків.
«Дочка» групи «Відео Інтернешнл» підключатиме медійну рекламу двох видів — банери, які з’являються при завантаженні програми, і банери всередині програми. В другому випадку "ВКонтакті" допускає співробітництво не лише з IMHO VI, а й з іншими партнерами.