"Впродовж першого кварталу до НБУ звернулося 10 тисяч клієнтів банків зі скаргами на порушення їхніх прав"

19 травня 2020

Олег ГРОМОВ,
«Урядовий кур’єр»

За перший квартал 2020 року до Національного банку України звернулося практично 10 тисяч споживачів, які отримували ті чи інші послуги у банківській системі держави. Як зазначають НБУ, за цей же період 2019 року до регулятора звернулося 6,7 тисяч споживачів, тобто практично у півтора раза менше.

Фахівці регулятора також підрахували, що у два з половиною рази зросла кількість звернень громадян на «гарячу лінію» НБУ і за січень-березень 2020 року вона становила 5,6 тисяч. Левова частка стосувалася отримання роз’яснень щодо різних карантинних заходів та обмежень, які було введено в Україні з середини березня.

Також найчастіше споживачі фінансових послуг зверталися з проханням різного роду пояснень щодо роботи провідних та найбільших банків країни. Практично 50% звернень стосувалося питань роботи державних банків і лише 22% щодо приватних фінансових установ.

75% звернень споживачів фінпослуг стосувалися порушення їхніх прав. У Нацбанку зазначають, що головними порушеннями були такі: не точне вказування кредитної ставки, яка фактично у підсумку було вищою; приховування різного роду додаткових платежів чи різних додаткових відсотків до позик; порушення правил повернення кредитів тощо.

Чимало звернень клієнтів фінансових установ також стосувалося збільшення плати за користування платіжними картами та приховування правил зняття коштів із вкладів чи їхніх повернень з відсотками споживачам фінпослуг.



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua