"Як не закатати гроші в асфальт"

Валерій МЕЛЬНИК
16 квiтня 2013

ПРАВИЛЬНИЙ ПІДХІД. «Асфальт у воду не клали!» — повідомив на оперативній нараді в облдержадміністрації начальник служби автомобільних доріг у Волинській області Анатолій Посполітак.

Від сьогодні запрацювали два асфальтних заводи — у Луцьку та Ковелі. Генпідрядників забезпечено всіма необхідними матеріалами.

Старт роботі волинських дорожників дали перші сонячні промені й перші бездощові дні. На підсохлому асфальті, що внаслідок складної зими вкрився безліччю вибоїн, з’явилися десятки бригад у червоних сигнальних жилетах. Вони, як правило, забезпечені сучасною технікою, що взяла на себе велику частку ручної праці.

Проти звичних термінів нинішні ремонтні роботи і в обласному центрі, й на дорогах загальнодержавного значення розпочалися із місячним запізненням. Це наслідок принципової позиції керівництва області. Місяць тому воно звернулося до водіїв із закликом ще трішки протерпіти незручності на автошляхах. І, на відміну від деяких інших регіонів, де свіжий асфальт клали просто в залиті водою вибоїни, категорично заборонило витрачати «ремонтні» гроші до встановлення сприятливої для таких робіт погоди.

— Головним критерієм роботи дорожників вважаю якість. Однак якщо погода зміниться, ремонт доведеться призупиняти. Інакше у погоні за темпами знову лататимемо вже зроблене, — висловив свою позицію очільник виконавчої влади області Борис Клімчук. — Це нікому не потрібно — ні автомобілістам, ні платникам податків.

Варто нагадати, що у минулу зиму регіон ввійшов з належно відремонтованими автомагістралями. Але понад три десятки переходів через температурний нуль, що були цієї зими, нанесли значного удару по дорогах поліської області. І тепер волинським дорожникам потрібно відновлювати втрачені позиції. 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua