"Залізничники реагують на потреби пасажирів"

Оксана МАЛОЛЄТКОВА
29 квiтня 2015

Попри те, що Укрзалізниця (УЗ) на травневі свята надала понад десять додаткових пасажирських потягів, у разі збільшення пасажиропотоку вона доведе їх до 20—21 вагонів і добавить ще рейсів. Графік дає таку змогу. Про це під час прямої телефонної лінії Кабміну повідомив заступник міністра інфраструктури Микола Снітко. 

І додав, що на Пасхальні свята УЗ впоралася з пасажиропотоком завдяки швидкісним потягам категорій «інтерсіті» та «інтерсіті+», які були завантажені на 90—100%, та додатковим пасажирським потягам. «До речі, графік руху потягів Hyundai, які розвивають швидкість до 160 км/год, виконується, попри те, що на певних ділянках є обмеження, зокрема на кривих вона становить 120—140 км/год», — запевнив він. 

Отож УЗ має попит для розширення швидкісного сполучення. А також, за словами Миколи Снітка, інший резерв. Якби не оте «але». «Електрична потужність інфраструктури нині використовується лише на 65%, причому 85% вантажних перевезень, з огляду на дорожнечу дизпального, здійснюється теж електротягою (у 7 разів дешевша, ніж теплотяга). Хоча й відкривають нові маршрути на перспективу літніх перевезень, на інші проекти наразі бракує коштів. До Євро-2012 підготували інфраструктуру для швидкісного руху в різних напрямках, але вона потребує постійного утримання. Після зими в залізничні колії, так само як і в автодороги, потрібно вкладати значні кошти, відновлювати інфраструктуру в місцях, де є обмеження руху. Окрім цього, ми змушені переадресовувати кошти, матеріали та людський ресурс з інших об’єктів на відновлення пошкодженої інфраструктури в зоні АТО або на територіях, які прилягають до неї», — зауважує заступник міністра інфраструктури.

За даними Миколи Снітка, підірвано понад 800 об’єктів залізничної інфраструктури. На відновлення вже витратили майже 1 мільярд гривень. Пріоритет — колії. «На деяких ділянках двоколійний хід зруйновано, а по одній колії пропускна здатність падає, потяги їдуть зі швидкістю 25—40 км/год, — констатує він. — Тож не дивно, що є проблеми з підвозом вугілля на ТЕС і меткомбінати».

В нештатній і складній ситуації опинилися залізничники. Але вони роблять усе можливе, щоб зберегти рух. 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua