Продаж автомобілів в Європейському Союзі зріс за підсумками 2014 року.
Завдяки ініціативам урядів, податковим пільгам та новим вподобанням водіїв, ринок нарешті ожив після 6 років падіння продажу.
Багато європейців перейшли на дешевші бренди, як от Skoda – річний продаж цих машин зріс на понад 14%, і Dacia – майже плюс 24% за рік.
У підсумку виходить, що автомобільний продаж в Європейському Союзі зріс на 5,7% за минулий рік. Для порівняння: 2013 року було падіння на понад півтора відсотка, 2012 року – на понад 8%.
Асоціація європейських автовиробників наводить приклад Іспанії: попит там зріс на 18%, зокрема завдяки зусиллям уряду.
Влада продовжила термін дії програми, в рамках якої будь-хто може отримати дві тисячі євро знижки на новий енергоощадний автомобіль, якщо здасть при цьому стару машину.