"Земельне відомство ламає стереотипи"

31 травня 2014

Відкрита днями особиста телефонна «гаряча лінія» голови Державного агентства земельних ресурсів Сергія Рудика дасть змогу зробити максимально прозорими всі процеси діяльності відомства, налагодити ефективний зворотний зв’язок із громадянами та оперативно протидіяти корупції.

«Ми маємо зламати стереотип українців стосовно того, що земельні питання будь-якої складності вирішуються виключно за допомогою фінансової мотивації фахівців, зміна звичного стереотипу адміністрування на користь простої людини — не гасло, а завдання для кожного з нас», — наголосив Сергій Рудик під час відкриття багатоканальної телефонної «гарячої лінії».

Зокрема він повідомив, що особисто відповідатиме за ефективність роботи  «гарячої лінії» перед громадянами своїм ім’ям та діловою репутацією. Кожне звернення, яке надходитиме на «гарячу лінію», перебуватиме на особистому контролі керівника відомства.

«Сигнали від громадян допоможуть виявити зловживання  у земельній сфері та недосконалі ланки чинної нормативно-правової бази. А це вже поштовх в активізації нормотворчої діяльності, вдосконаленні та розбудові системи земельних відносин в Україні», — цитує слова Сергія  Рудика прес-служба Держземагентства.

Принципове нововведення — надання письмових відповідей на телефонні звернення. Досі такий механізм не працював, усі роз’яснення надавали тільки телефоном. Протягом 14 днів виконавці мають надати письмову відповідь заявникові та надіслати копію відповіді разом із супровідним листом до Держземагентства.

Після отримання відповіді від виконавця аналітики ретельно аналізуватимуть її зміст. Фахівці «гарячої лінії» обов’язково здійснюватимуть зворотний зв’язок із громадянами, і тільки після того, як заявник особисто підтвердить вирішення питання, звернення буде знято з контролю.

Його здійснюватимуть за допомогою відомчої автоматизованої системи діловодства «ДОК ПРОФ», що відповідає найкращим сучасним практикам автоматизації комунікаційних процесів. У колл-центрі працюють 6 операторів та 4 аналітики, які пройшли навчання у кращих спеціалістів «Урядового контактного центру». Телефон «гарячої лінії» 0 800 301 071 (дзвінки для всіх громадян України безкоштовні).

Відділ новин
«Урядового кур’єра»



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua