"ЖЕК став прозорим"

Олег ЧЕБАН
16 липня 2014

У Вінниці протягом двох останніх років за стандартами обслуговування та принципами роботи прозорих офісів на базі житлово-експлуатаційних підприємств запрацювали шість центрів обслуговування споживачів. Один із них недавно відкрили в ЖЕКу № 12, і тепер понад 32 тисячі мешканців, яких він обслуговує, можуть тут також проконсультуватися у представників підприємств — надавачів послуг у зручних та комфортних умовах.

Під час реконструкції контори у ній створили і сучасну інформаційну мережу. У цьому центрі є 42 робочі місця, де приймають громадян працівники ЖЕКу, департаменту житлового господарства, ГО «Асоціація старших по будинку», підприємств «Вінницяміськтеплоенерго», «Теплокомуненерго «Маяк», «Вінницяоблводоканал», а також дільничний інспектор. Роботу центру координує адміністратор, який консультує відвідувачів та спрямовує їх до відповідних спеціалістів.

Цей ЖЕК став пілотним із впровадження автоматизованої системи управління житлово-комунальним господарством. Це новинка для міст нашої країни. «Відгуки позитивні, і ми маємо наміри цього року впровадити систему у всіх ЖЕКах міста. Вона даватиме змогу в електронному виді отримувати повний обсяг інформації щодо утримання житлофонду, нарахування комунальних платежів, вести повну бухгалтерію», — зазначив виконувач обов’язків міського голови Сергій Моргунов.



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua