СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ
Що робить влада для громади
Не вся міліцейська робота помітна звичайним людям до часу, коли злочинець опиняється на лаві підсудних і йому оголошують вирок. Та попри досі існуюче упереджене ставлення громадян до деяких органів правопорядку, загальний рівень довіри українців до міліції зростає. Звернення громадян на урядову телефонну «гарячу лінію» щодо зміцнення правопорядку це доводять. Адже того, кому не довіряють, зазвичай не просять про допомогу.
З початку року на урядову телефонну «гарячу лінію» звернулося понад 600 заявників, які повідомляли про злочини проти особи (образи, наклепи, побої, тілесні ушкодження, погрози вбивством чи фізичним насильством) або її власності (здебільшого це шахрайство, крадіжки або пограбування, вимагання коштів чи майна), незаконний обіг наркотиків. Також скаржилися на процес розгляду кримінальних проваджень органами внутрішніх справ (406 осіб, або 64,8%).
Працівник міліції готовий прийти на допомогу. Фото Oлександра ЛЕПЕТУХИ
Хоч із червня 2009 року гральний бізнес у країні заборонений, від початку року надійшло 63 повідомлення про те, що подекуди гральні автомати, інтерактивні заклади та віртуальні казино нелегально працюють. Так, житель Луганська повідомив про роботу зали гральних автоматів на ринку «Східний базар» у нежитловому приміщенні під вивіскою «Свіжий хліб». І хоч звернення було анонімним, без уваги його не залишили. Співробітники Жовтневого РВ Луганського МУ ГУМВС в області за результатами перевірки вилучили 12 одиниць грального обладнання. Триває досудове слідство.
Також до центру звертаються з побутовими питаннями (158 скарг, або 25,2%). Зокрема, повідомляють про порушення громадського порядку та безпеки. А ще, на жаль, буває, що рідні люди або сусіди ображають одне одного, навіть застосовуючи фізичну силу. В таких випадках на допомогу приходять дільничні інспектори: проводяться профілактичні бесіди, застосовують заходи адміністративного впливу.
Всі звернення громадян уважно та оперативно розглядаються територіальними органами Міністерства внутрішніх справ, проводяться перевірки викладених у зверненнях фактів з метою вирішення питання щодо необхідності відкриття кримінального провадження або прийняття іншого рішення, за результатами опрацювання надаються фахові відповіді.
А ось киянка звернулася з проханням встановити осіб з колекторської компанії, які їй постійно телефонують, погрожують та вимагають, щоб вона сплатила борг за послуги компанії «Воля-кабель», якими не користується з 2009 року. Працівники Шевченківського РУ ГУМВС в м. Києві провели перевірку та встановили причетних осіб. Проблему оперативно розв’язали, а заявниці повідомили, що справу щодо незаконного стягнення з неї заборгованості працівниками ТОВ «Вердикт Фінанс» припинено.
На урядову телефонну «гарячу лінію» та через Інтернет з 11 по 18 березня звернулося 11 952 заявники.
0 - 800-507-309. Урядова телефонна «гаряча лінія» працює, крім неділі та святкових днів, за таким графіком: понеділок — п'ятниця — з 8:00 до 21:00, субота — з 8:00 до 19:00. Веб-сайт Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua.