"Держава хоче знати потреби людей"

Валентина КОКІНА
19 серпня 2011

СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ

Що робить влада для громади

Головний редактор газети «Урядовий кур’єр» Сергій Брага і директор Державної установи «Урядовий контактний центр» Валерій Плохій уклали угоду про творчу співпрацю та партнерство. Цим документом передбачається підвищити рівень поінформованості населення про роботу урядової телефонної «гарячої лінії», через яку здійснюється  взаємодія уряду з громадськістю, а також роз’яснення системних соціально-економічних реформ, які запроваджуються в Україні, та оперативне реагування владних структур на суспільні потреби.

Адже багатьом з нас хоч раз у житті доводилося стикатися з байдужістю чиновників, які не поспішали розглядати звернення або взагалі його ігнорували. Про те, що людям потрібен такий зв’язок, свідчить статистика Урядового контактного центру: за півроку у центрі  зафіксовано 169 тис. 513 звернень, з них позитивне вирішення, в тому числі й надання роз’яснення, отримали 29 тис. 990  громадян.

— Підписання угоди про співпрацю з редакцією газети «Урядовий кур’єр» — черговий крок у системному висвітленні роботи урядової  телефонної «гарячої лінії», — зазначив Валерій Плохій. — А досвід діяльності Урядового контактного центру, через який відбувається спілкування уряду з громадянами, засвідчує, що людей хвилюють  більш ∂рунтовні проблеми, вони хочуть знати, що робиться зверху.

— І в цьому інформаційну допомогу надаємо ми, друкуючи матеріали в «Урядовому кур’єрі» на конкретну тему, яку порушують читачі у своїх зверненнях до Урядового контактного центру. Тепер влада працює відкрито, вона хоче знати, що хвилює людей, які проблеми маємо вирішувати спільно, усім миром, — додав Сергій Брага.

За словами Валерія Плохія, нині уряд прийняв рішення про створення контактних центрів в областях, при облдержадміністраціях, координацію діяльності яких здійснюватиме Урядовий контактний центр. Ведеться робота щодо створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади. А запровадження сучасного технічного та програмного забезпечення дозволить приймати звернення громадян за єдиним телефонним номером  і через Інтернет.



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua