УРЯДОВИЙ КОНТАКТ-ЦЕНТР ПОВІДОМЛЯЄ
Що робить влада для громади
В Урядовому контакт-центрі - попри те, що розпочався дачний сезон і багато хто виїхав з міст, - телефонні дзвінки не вщухають. У цьому впевнився "Урядовий кур'єр", досліджуючи тематику звернень громадян та реагування на них владних структур. Тож інформуємо читачів про основні аспекти заявників.
Минулого тижня головною подією в економічному житті країни стало схвалення урядом законопроекту про внесення змін до Податкового кодексу. Отже, стратегічна співпраця владних і бізнесових структур нікого не залишила байдужим.
Зрозуміло, що запровадження змін стимулюватиме розвиток не тільки економіки, а й бізнесу, сприятиме захисту і збільшенню кількості робочих місць, відповідно поліпшиться й добробут людей. У зв'язку з цим на Урядовому веб-порталі за дорученням Прем'єр-міністра Миколи Азарова з 16 травня розміщено банер про діяльність "гарячої лінії" - діалог з малим бізнесом. Завдання цього каналу комунікації - водночас із суспільним діалогом налагодити постійний "зворотний зв'язок" з підприємцями.╩
Зважаючи на те, що Державній податковій службі, Міністерству внутрішніх справ заборонено перевіряти малі підприємства, Микола Азаров розпорядився запровадити спеціальну "гарячу лінію", аби підприємці в режимі он-лайн могли повідомити про факт незаконних перевірок, а влада - негайно відреагувати на це.
Відтепер зі скаргами на дії посадових осіб органів виконавчої влади, які перешкоджають законній діяльності підприємців, порушують норми законодавства щодо дотримання їхніх прав та╩ всіляко гальмують розвиток малого бізнесу, можна звертатися на урядову телефонну "гарячу лінію" за номером 0-800-507-309.
І такі дзвінки вже є. Лише протягом тижня на урядову "гарячу лінію" надійшло 47 звернень від підприємців (найбільше - з Дніпропетровської, Одеської, Львівської областей та Києва).
Підприємці зверталися також із порадами вдосконалити дозвільну систему і податкове законодавство (5).
Були пропозиції від них щодо вдосконалення системи й механізму підтримки малого підприємництва, встановлення певних обмежень для ведення підприємницької діяльності посадовим особам, зобов'язання всіх суб'єктів підприємницької діяльності, незалежно від виду здійснюваної господарської діяльності, встановити касові апарати.
Підприємці постійно порушували питання, які стосуються сплати внесків до Пенсійного фонду (майже 650 звернень).
Багато людей скаржилися на транспортні перевезення. Заявник з Миколаївської області звернувся на урядову телефонну "гарячу лінію" з проханням перевірити законність дій громадян Олександра і Романа, які надають послуги з перевезення пасажирів автомобілем таксі на автостанції смт Братське. За фактом УДАІ УМВС Миколаївської області проведено перевірку, виявлено порушення, а також організовано роботу мобільних груп щодо протидії незаконній діяльності нелегальних перевізників в області.
Підприємець Зоя Іванівна з Житомирської області (тримає контейнер на ринку) звернулася зі скаргою на керівництво ринку, яке збільшило їй орендну плату (додало ринковий збір). За результатами розгляду скарги райдержадміністрація Житомирської області надала роз'яснення, що з прийняттям Податкового кодексу 01.01.2011 р. ринковий збір скасовано, і тому дії адміністрації ринку незаконні.
За минулий тиждень на урядову телефонну "гарячу лінію" 0-800-507-309 звернулося 4294 громадянина зі скаргами, заявами та пропозиціями. У переважній більшості питання, які порушували люди, стосувалися соціального захисту та обговорення пенсійної реформи.
Звернення, які потребували детальнішого розгляду, а таких зареєстровано понад 1675, Урядовий контактний центр надіслав на опрацювання за належністю до органів виконавчої влади, а саме до центральних органів влади - 537, до обласних державних адміністрацій - 889 та до інших організацій - 249. Після розгляду та конкретного вирішення порушених питань органи виконавчої влади надішлють громадянам на їхні домашні адреси письмові відповіді.
Окрім того, 215 заявникам працівники Центру відразу надали необхідні консультації щодо отримання субсидій, пенсійного забезпечення, виплати заробітної плати, освітянських та інших питань.
ДОВІДКА "УК"
Урядова телефонна "гаряча лінія" працює з понеділка по п'ятницю з 8:00 до 21:00 години, а також у суботу з 8:00 до 19:00 години. Дзвінки зі стаціонарних телефонів в межах України - безкоштовні, дзвінки з мобільних телефонів оплачуються відповідно до тарифів оператора мобільного зв'язку.
Телефон урядової "гарячої лінії" 0-800-507-309.