"Пасажири мріють про комфорт"

Валентина КОКІНА
11 сiчня 2012

СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ

Що робить влада для громади

У  передсвяткові новорічно-різдвяні дні особливо людно було на вокзалах. Багатьом із нас довелося мандрувати чи то до родичів, чи на відпочинок. «УК» поцікавився в Урядовому контактному центрі: з якими транспортними проблемами довелося стикатися громадянам, що їх турбувало? Ось що повідомили редакції.

Протягом 2011 року на урядову телефонну «гарячу лінію» з питань транспортного обслуговування надійшло 2096 звернень із скаргами, заявами та пропозиціями. Лише за останні 2 місяці їх було 394.

У листопаді-грудні 2011 року заявники звертали увагу насамперед на незадовільний санітарно-технічний стан рухомого складу та неналежний рівень обслуговування під час здійснення перевезення, а також сервісне обслуговування пасажирів підприємствами транспорту. Найбільше скарг надійшло щодо незадовільного обслуговування на залізничному та автомобільному транспорті, невдалої організації графіка руху поїздів приміського та далекого сполучення, скасування зупинок поїздів на деяких станціях та в населених пунктах.

Наприклад, заявниця їхала потягом Укрзалізниці №326 за маршрутом «Суми — Луганськ». Температура у вагонах типу плацкарт становила +14 градусів за Цельсієм. Звернувшись до провідника щодо ввімкнення опалення, отримала відповідь про відсутність у повному обсязі вугілля, яким опалюється вагон. Також у вагоні не працював бойлер, у зв’язку з чим провідникові доводилося ходити по гарячу воду для напоїв у сусідній вагон. Міністерство інфраструктури повідомило, що за неякісну технічну підготовку вагонів до рейсу вагонному майстрові пункту технічного обслуговування Сумської вагонної дільниці оголошено догану. Щоб у подальшому подібні випадки не повторювалися, звернення доведено до відома всіх причетних працівників, з якими проведено додаткові інструктажі щодо безумовного виконання ними своїх посадових обов’язків відповідно до нормативних документів. Тож це питання вирішено позитивно.

А ось жителі Овідіопольського району Одеської області звернулися з проханням зменшити інтервал руху маршрутів автобусного приміського сполучення №548 та №748 сполученням «Одеса—Надлиманське». За інформацією Управління морегосподарського комплексу, транспорту та зв’язку Одеської облдержадміністрації, керівництво автостанції підтвердило факти зривів рейсів та зменшення регулярності руху на маршруті. Управління порушило  питання щодо розірвання договору з транспортним підприємством та призначення тимчасового перевізника до проведення конкурсу на маршрут приміського сполучення. За результатами зворотного зв’язку питання вирішено позитивно.

Жителів м. Києва та Київської області турбує питання недостатньої кількості електропоїздів у напрямку «Київ — Фастів», зміна графіків руху та скасування зупинок деяких приміських електропоїздів: «Київ — Ніжин», «Київ — Яготин», «Київ — Гребінки», «Київ — Баришівка», скасування руху електропоїзду «Київ — Вишневе», що спричиняє незручності для пасажирів, які користуються послугами даного виду транспорту.

Пасажири зіткнулися ще й з такою проблемою: у ці дні продавали в обмеженій кількості  залізничні проїзні квитки, або їх не було зовсім. Як повідомив житель м. Дрогобича Львівської області, він хотів у Трускавецькій  залізничній касі придбати квиток на 9 грудня 2011 року на потяг сполученням «Київ — Львів» та у зворотному напрямку на 11 грудня. Йому було відмовлено, оскільки Трускавецька залізнична каса отримала розпорядження від Укрзалізниці про заборону продажу квитків. Львівська залізниця повідомила, що у зв’язку з відновленням в Україні переходу з 30.10.2011 на зимовий час розпорядженням Укрзалізниці було зупинено продаж проїзних документів на всі поїзди, які курсують у внутрішньому сполученні. З 15.11.2011 р. продаж проїзних документів на поїзди відновлено. Питання було вирішено позитивно.

Необ∂рунтованими, з погляду заявників, є нові правила Укрзалізниці щодо повагонного продажу квитків. У зв’язку з цим надходили пропозиції продавати їх пасажирам з дітьми, інвалідам, пенсіонерам на нижні полиці інших вагонів поїздів у разі, коли під час формування вагонів квитки на нижні полиці вже продані, а в наявності є лише квитки на верхні полиці. Це питання варто було б переглянути.

За минулий тиждень на урядову телефонну «гарячу лінію»  звернулося 3588 громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Порівняно з попереднім тижнем (4695) їх кількість зменшилася на 23,6%.

0-800-507-309. Урядова телефонна «гаряча лінія» працює, крім неділі та святкових днів, за таким графіком: понеділок — п'ятниця — з 8:00 до 21:00, субота — з 8:00 до 19:00.



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua