"Переукладання договору про подання звітності в електронному вигляді у разі реорганізації "

19 жовтня 2013

У разі реорганізації підприємства посадові особи юридичної особи — правонаступника повинні отримати нові сертифікати відкритих ключів та укласти договір про подання звітності в електронному вигляді.

Так, сертифікат відкритого ключа — це документ, виданий центром сертифікації ключів, який засвідчує чинність і належність відкритого ключа підписувачу.

Сертифікат ключа містить унікальний реєстраційний номер сертифіката, основні дані (реквізити) підписувача — власника особистого ключа.

Текст примірного договору про визнання електронних документів визначено у додатку 1 до Інструкції з підготовки та подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку (затверджена наказом ДПА України від 10.04.2008 р. №233 «Про подання електронної податкової звітності»).

Зокрема, платник заповнює необхідні реквізити, передбачені примірним договором (назва підприємства, код за ЄДРПОУ), та надає до органу доходів і зборів за місцем реєстрації підписані, скріплені печаткою два примірники договору та посилені сертифікати відкритих ключів на електронному носії.

Інформаційно-комунікаційний департамент Міністерства доходів і зборів України 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua