""Підводні рифи" столичних тарифів"

Інна КОСЯНЧУК
19 березня 2011

 

НОВI ПЛАТIЖКИ

Чому 147 київських родин не отримали знижки на послуги ЖКГ?

Киянам радять уважно вивчити платіжки за послуги ЖКГ. Якщо ви у лютому сплатили до 20 числа, то чи нарахували вам обіцяну знижку в цьому місяці? Фахівці КМДА наголошують, що під час нарахування знижок враховуватимуть число, коли людина заплатила, а не коли кошти "пішли" з банку до комунальників. Та виявляється, тут без проблем не обійшлося.

Комунальне підприємство "ГІОЦ" виявило 147 випадків розбіжностей між фактичною датою оплати і датою, зафіксованою після обробки рахунку. Зокрема, на Південному поштамті Київської міської дирекції УДППЗ "Укрпошта" в реєстр оплати за операційний день 21 лютого включили оплату рахунків, сплачених 18 та 19 лютого. У банках - "розмах" ще більший. Так, "Конверсбанк" в реєстр оплати за операційний день 28 лютого включив оплату рахунків, фактично сплачених... 15 та 16 лютого! Подільське відділення "Промінвестбанку" в реєстр оплати за 1 березня включило рахунки, сплачені аж... 18 та 19 лютого. Отже, люди, щойно отримавши платіжку, поспішають якнайскоріше заплатити, а їм - ось такий сюрприз... Як нам пояснили, працівники, які приймають оплату, просто... помилились. Подумаєш, день туди - день сюди. Подумаєш, знижки вам не дадуть, та хіба вона така велика?

 

 

Та у комунальному підприємстві "ГІОЦ" заспокоюють: такі помилки легко виправляються, і в наступному місяці перерахунок людям зроблять.

Як повідомила прес-служба КМДА, для зменшення черг банківські установи збільшили кількість робочих місць операторів, особливо 19-20 числа кожного місяця. Крім того, ПАТ "КБ "Хрещатик" та деякі відділення Приватбанку приймають платежі за "комуналку" без вихідних. А на сайті КП "ГІОЦ" (http://www.gіoc.kіev.ua/maіn/banks/) є інформація, де можна сплатити рахунки за послуги ЖКГ без додаткової комісії. У переліку - адреси 941 відділення банківських установ міста та розташування 384 терміналів у Києві і 75 - в Київській області.

Посадовці радять киянам, помітивши розбіжності між фактичною датою сплати та зафіксованою, звертатися до Служби допомоги киянам за телефоном: 15-51 та в КП "ГІОЦ" за телефонами: 238-80-25, 238-80-27.

 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua