"Послідовність накладення електронного цифрового підпису на податкову накладну"

14 листопада 2013

При здійсненні операцій з постачання товарів чи послуг платник податку — продавець товарів або послуг зобов’язаний надати покупцеві податкову накладну та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних. 

Для реєстрації у цьому реєстрі складається податкова накладна або розрахунок коригування з використанням спеціалізованого програмного забезпечення.

Після складення податкової накладної або розрахунку коригування в електронній формі на них накладається електронний цифровий підпис (ЕЦП) посадових осіб платника податку в такому порядку: першим — ЕЦП головного бухгалтера (бухгалтера) або керівника; другим — ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки продавця.

За відсутності у продавця посади бухгалтера електронні цифрові підписи посадових осіб платника податку накладаються у такому порядку: першим — ЕЦП керівника; другим — ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки продавця.

Продавець, що є фізособою — підприємцем, накладає ЕЦП у такому порядку: першим — ЕЦП фізособи — підприємця; другим — ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки продавця.

Ключі цифрового підпису можна безкоштовно отримати у будь-якому Центрі обслуговування платників податків, незалежно від місця реєстрації.   

Головне управління Міндоходів у м. Києві



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua