"Потреба в путівках все ще існує"

Валентина КОКІНА
17 липня 2012

СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ

Що робить влада для громади
 

Про що мріють улітку діти? Звичайно, про відпочинок. А їхні батьки намагаються подбати про те, щоб якомога краще оздоровити своє чадо. Та, як з’ясувалося зі звернень громадян до Урядового контактного центру, попри виконання кількісних показників, якість оздоровчого процесу, м’яко кажучи, викликає дуже багато запитань.

Протягом І півріччя 2012 року на урядову телефонну «гарячу лінію» надійшло 90 звернень з питань оздоровлення дітей. Переважна більшість звернень – з Дніпропетровської області та АР Крим (11 або 12,2 % від загальної кількості звернень), м. Києва (10 або 11,1 %) та Сумської області (8 або 8,9 %).

Найбільш поширеними питаннями заявників  були скарги на відмову в наданні путівок на пільгових умовах до оздоровчих закладів (33 звернення або 36,7 %); потреба в роз’ясненні умов отримання путівок до оздоровчих закладів (28 звернень або 31,1 %); скарги на незадовільні умови перебування в оздоровчих закладах: санаторіях, шкільних літніх таборах тощо (15 звернень або 16,7 %).

Пісок і вода допомагають втілити будь-які фантазії. Фото Валерія МЕЛЬНИКА

У 17 зверненнях громадяни з 10 регіонів порушували питання діяльності дошкільних та шкільних навчальних закладів, а саме: щодо тимчасового припинення роботи дошкільних навчальних закладів та скорочення тривалості перебування дітей у закладі за часом у літній період (3 звернення від жителів Миколаївської області, по 1 — з Херсонської та Черкаської областей), відмови забезпечити безкоштовними путівками талановитих та обдарованих дітей до Міжнародного дитячого центру «Артек» (2 звернення від жителів Одеської області). Крім того, на початку літнього сезону надходили скарги від мешканців Волинської, Одеської, Херсонської областей та АР Крим, яких керівництво загальноосвітніх навчальних закладів змушувало в обов’язковому порядку оплачувати путівки та влаштовувати дітей до шкільних таборів. Також зареєстровано скарги стосовно незадовільного рівня харчування, недотримання педагогічної етики та дисципліни у шкільних таборах у Львівській та Черкаській областях.

Реагування органів виконавчої влади мало позитивні наслідки. Для прикладу можна навести звернення, позитивне вирішення яких підтверджено зворотним зв’язком.

Жителька Запорізької області звернулась щодо забезпечення її онука санаторно-курортною путівкою. Головне управління праці та соціального захисту населення Запорізької облдержадміністрації повідомило заявницю про видачу її онуку путівки на санаторно-курортне лікування у Сакський спеціалізований спинальний санаторій імені академіка М.Н. Бурденка (м. Саки АР Крим).

Жителька м. Лозова Харківської області звернулася повторно з проханням надати путівку для санаторно-курортного лікування дитини (3 роки, інвалід дитинства), оскільки їй було відмовлено в місцевій поліклініці у зв’язку з тим, що дитині не виповнилося п’яти років. Головне управління охорони здоров’я Харківської обласної державної адміністрації повідомило, що відповідно до нормативних документів на санаторно-курортне лікування направляються діти віком від 5 до 18 років, проте, враховуючи усі обставини, заявниця отримала направлення на реабілітаційний курс до групи медико-соціальної реабілітації при Комунальному закладі охорони здоров’я «Харківський обласний спеціалізований будинок дитини № 1» з можливістю перебувати разом з дитиною.

За минулий тиждень на урядову телефонну «гарячу лінію» звернулося  8510 громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. 

0-800-507-309. Урядова телефонна «гаряча лінія» працює, крім неділі та святкових днів, за таким графіком: понеділокп'ятниця — з 8:00 до 21:00, субота — з 8:00 до 19:00.



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua