"Стеж за своєю пенсійною справою через Інтернет"

Любомира КОВАЛЬ
7 липня 2015

Аби дізнатися, що відбувається з пенсійною справою, чи вчасно та в повному обсязі їй нараховують гроші та належні доплати, проводиться індексація чи вирішити якесь інше питання щодо пенсії, до останнього часу літній людині доводилося особисто відвідувати місцеве відділення Пенсійного фонду. І добре, якщо воно розташоване недалеко від дому. Та дістатися до установи — то лише півділа. А щоб потрапити на прийом потрібного фахівця, треба ще й вистояти чималу чергу. Звісно, людей похилого віку все це дуже виснажує, та до останнього часу в них просто не було іншого виходу.

На новому сайті можна отримати багато корисної інформації та істотно зекономити час. Фото Володимира ЗAЇКИ

А для покращення якості та оперативності обслуговування громадян щодо надання електронних послуг фонду, можливості подальшого впровадження технології електронного урядування в соціальній сфері й було створено новий Інтернет-портал за адресою portal.pfu.gov.ua.

— Кожна застрахована особа — як пенсіонер, так і працююча людина, попередньо зареєструвавшись у базі даних цього веб-порталу, може щомісяця отримувати виписку із системи персоніфікованого обліку. За допомогою такої інформації працівник може легко контролювати, як його роботодавець сплачує за нього єдиний внесок, і, якщо буде така потреба та у разі виникнення проблем, висловити свої зауваження. Пенсіонери ж матимуть змогу регулярно отримувати інформацію з власної пенсійної справи, де буде вказано вид та суму призначеної пенсії з урахуванням надбавок, підвищень, додаткових належних їм коштів, цільової грошової допомоги, індексації та інших виплат, встановлених законодавством; назву закону, згідно з яким призначено пенсію та іншу корисну інформацію, для отримання якої раніше доводилося витрачати чимало часу та зусиль, — розповів начальник головного управління Пенсійного фонду в місті Києві Володимир Аніканов.

І додав, що зареєструватися на порталі зовсім нескладно. Та все ж доведеться-таки один раз відвідати місцеве відділення або Головне управління ПФ — на вибір, аби особисто написати заяву та отримати індивідуальний код для входу на цей ресурс. Для цього при собі необхідно мати паспорт, ідентифікаційний код, а також, за наявності, пенсійне посвідчення.

Володимир Аніканов зауважив, що вся індивідуальна інформація, зокрема і персональні дані, які містяться в Держреєстрі, є конфіденційною і не підлягає розголошенню. Підписуючи заяву про реєстрацію в системі надання електронних послуг, пенсіонер дає згоду на отримання такої інформації через веб-портал відповідно до Закону «Про захист персональних даних». Вся інформація, яку отримуватиме заявник, надходитиме знеособлено — без зазначення прізвища, імені, по батькові, реєстраційного номера облікової картки платника податків — фізичної особи або серії та номера паспорта. Цю інформацію не можна роздрукувати чи скопіювати. Тобто стороння людина не зможе скористатися даними, які отримуватиме заявник.

Також кожен зареєстрований користувач матиме змогу через портал подати запит до управління ПФ для підготовки йому довідок, інших документів у паперовому вигляді, записатися на прийом до керівника чи іншого фахівця управління фонду, аби прийти у чітко відведений для нього особисто час та не витрачати його у чергах тощо.



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua