ДОСЯГНЕННЯ
Рівняни нарощують обсяги вантажних перевезень і не вимикають "зелене світло" дитячим залізницям
-Виходить, залізниця - такий собі лакмусовий папірець економіки? - питаю в директора Рівненської дирекції залізничних перевезень Олександра Левицького.
- Я б сказав по-іншому: не лакмус і навіть не барометр, а термометр економіки, котрий, зауважте, показує не приблизну її "температуру", а конкретну. Ось і ми зустрічаємо своє професійне свято з цілком конкретним результатом: порівняно з минулим роком обсяги вантажних перевезень зросли на 25,5 відсотка. Це насамперед кам'яне вугілля з Волинського басейну, будматеріали, металобрухт. По мінеральних добривах майже стовідсоткове зростання, адже запрацював на повну потужність "Рівнеазот". Більше того: ми сьогодні навіть відчуваємо нестачу вагонів. Сподіваємося на державну програму, яка за кілька років передбачає оновлення рухомого складу на 13 тисяч вагонів. І хоча своєї Говерли ми ще не досягли (пік перевезень мали у 2007 році), одначе ось-ось зійдемо на неї.
А ще у Рівненській дирекції, як мовиться, не вимикають "зелене світло" на двох дитячих залізницях - у Рівному та Луцьку. На кожній з них безкоштовно навчаються азів залізничної справи по півтори тисячі дітлахів. За статистикою, понад 50 відсотків з них стають професійними залізничниками.
- Це переважно сільські діти, яким ми даємо шанс на утвердження в житті, - додає Олександр Левицький. - Я теж починав свій шлях із дитячої залізниці в Луцьку, і ще жодного разу про це не пошкодував.