"Три тисячі подяк за допомогу "

Ольга ПРОКОПЕНКО
30 грудня 2014

Державна установа «Урядовий контактний центр», яка забезпечує роботу урядової «гарячої лінії» і є координатором діяльності суб’єктів Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади, підбила підсумки 2014 року.

Цього року центр відзначив п’яту річницю від дня створення. За період діяльності урядова «гаряча лінія» стала одним із найпотужніших комунікаторів влади і громадян. Щоденно на її номер телефонує від 5 до 7 тисяч осіб. Звернення приймають безперебійно, майже без черг, навіть під час пікового навантаження на урядову «гарячу лінію». Постійно проводиться моніторинг стану опрацювання звернень, дотримання визначених термінів розгляду. З питань, що потребували невідкладного реагування, здійснювали зворотний зв’язок із заявниками та виконавцями.

Прикладів подібної ефективної системи зв’язку владних структур із громадянами усієї держави навести важко. Відвідувачі Урядового контактного центру з країн ЄС та США дали високу оцінку центру й урядовій «гарячій лінії», діяльність якої значно розширює можливості діалогу влади і громадян.

Загалом за рік надійшло 1,2 мільйона дзвінків з усіх регіонів України. Зареєстровано більш як 1 мільйон 50 тисяч звернень, що на 430 тисяч більше, ніж 2013 року. Також понад 15,5 тисячі звернень отримано через веб-сайт центру. Посилюється акцент на оперативному наданні людям консультацій та роз’яснень норм законодавства, актуальних питань державної політики, необхідної довідкової інформації та психологічної підтримки. Про це свідчать 635 тисяч звернень (60 % загального числа отриманих за рік).

Урядова «гаряча лінія» жодного дня не припиняла роботи, зокрема й під час подій у січні—лютому 2014 року. Центр забезпечив ефективну роботу урядової «гарячої лінії» в період подій, пов’язаних з анексією Криму, та під час загострення ситуації на сході країни. Відповідно до рішення уряду на базі центру запроваджено нову спеціалізовану «гарячу лінію» з питань інформування вимушених переселенців із тимчасово окупованого Криму та регіонів АТО до інших регіонів України. Задля зручності урядову «гарячу лінію» переведено у цілодобовий режим.

Від жителів Криму, Донеччини та Луганщини надійшло 165 тисяч звернень з різних питань: надання тимчасового житла, пенсійного забезпечення, налагодження життєдіяльності у визволених від терористів районах тощо. Особливо виразними у зверненнях стали мотиви зміцнення обороноздатності країни, патріотичні почуття і настрої громадян, їхня готовність стати до лав захисників Батьківщини.

Про оперативність вирішення питань, з якими звертаються люди на урядову «гарячу лінію», свідчать численні приклади. Ось кілька з них.

Жителька с. Волі Арбузинського району на Миколаївщині просила допомогти пасажирам потяга сполученням Одеса — Помічна, що припинив рух через сходження з рейок іншого вантажного потяга поблизу с. Колосівки Веселинівського району. Заявниця повідомила, що за годину після звернення на урядову телефонну «гарячу лінію» усіх пасажирів поїзда евакуювали, відвезли до найближчого вокзалу, надали медичну допомогу.

Представник реабілітаційного центру «Шпиталь Майдану» попросив надати медичну допомогу 15 жителям Луганщини та Донеччини, яким потрібне підключення до апарата штучної нирки в Національному інституті хірургії та трансплантології ім. О. О. Шалімова. Фахівці центру під час зворотного зв’язку з’ясували, що необхідну допомогу хворі почали отримувати.

Протягом року на урядову «гарячу лінію» від громадян надійшло понад 3 тисячі подяк за сприяння у розв’язанні проблем органам виконавчої влади та морально-психологічну підтримку працівникам центру. 

0-800-507-309 — Урядова «гаряча лінія» працює цілодобово. 044-284-19-15 – для жителів м. Києва. +380-44-284-19-15 — для громадян, які перебувають за кордоном. Веб-сайт Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua